Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Boldog születésnapot Ramiblog!!!

2010.05.14. 08:39 Ooorsi

Én az újévet Ramival kezdtem, fizikálisan is, illetve az újév első napjaiban Rami meglátogatta a blogomat, aminek azért is örültem mert így az olvasóim száma 3-ra emelkedett, illetve így megismerhettem az ő blogját.
Mielőtt először kommenteltem volna Neki, egyhuzamra végigolvastam az összes írását, és még írtam is bejegyzést az én blogomra, hogy mennyire tetszik ahogyan ír, hogy egy csomó dolgot komolyan vesz, ami nekem is fontos, és amikkel kapcsolatban nem tudnám szavakba önteni a véleményemet.
A Ramiblog klassz, mert az életvitelhez, divathoz, a kultúrához, a szakácsművészethez pont annyira kapcsolódnak az írásai (és az érdeklődése), mint a kedves bohóckodáshoz, a kreatívkodáshoz, és az anoním ismerőseinek szóló csípős megjegyzésekhez (amiktől úgy érzem, hogy jobb nem magamra haragítani ezt a lányt :-) ).
 
Szeretem, ha a közös bulik után az ő szemszögéből is megismerhetem az eseményeket (már ha egyátalán emlékszünk valamire, ami a ritkább :D), és szeretek kommentelgetni vele -akár a Ramiblogon, akár itt, ezek jól meg tudnak nevetettni.
 
Szeretem, hogy hasonló az ízlésünk, és klassz zenéket tesz fel, amiket én is szívesen hallgatok (I Ramones)
 
Ha a napi internetetadagomhoz jutok, a levelezésem és a saját blogom megnyitásával egyidőben nyitom meg a Ramiblogot is, a google crome-os első nyolc leggyakrabban használt honlapok között elég előkelő helyet foglal el :-)
 
Hogy miért írom most le ezeket?
Hogy nyerjek valami klassz Rami-ajándékot érte ezzel köszöntsem a Ramiblogot a születésnapján, és tudassam Ramival, hogy nagyon szeretem és jó olvasni és érdekel, hogy mi van vele és, hogy azt akarom, hogy még nagyon sokáig írja a kis bejegyzéseit.
 
Ramiblog, én így szeretlek:

 

 

 

Utóirat: Rami, te pályát tévesztettél,ez a szülinap-játék-promóció dolog bebizonyította, hogy nem óvónéninek kellene tanulnod, hanem a marketing a neked való :-)

Remélem sokan rákapnak így a blogodra :-)

1 komment

süti beállítások módosítása