Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Milyen nyúl vagy Te?

2009.11.26. 21:16 Ooorsi

Talán nem tűnik fontosnak, de valójában tudni akarod!!!

 Beszarok ezektől a küldd a nyúl szót a 17632-re tipusú reklámoktól. Az ortt vagy mittudoménmilyenhivatal nem szól közbe, hogy halóóóóó ne legyél már ekkora ekeparaszt, ne csinálj több ilyen hamvábahalt reklámot, gazdagodj meg becsületesen, ne ezekből, raboljál el te is egy bankautomatát (de ne a környéken, ami pont egy éve volt a sarkon nagyon félelmetes volt).

Amúgy lassan vizsgaidőszak, két hét múlva lesz egy elég brutál vizsgám is, lassan neki kéne feküdnöm a tanulásnak, de áááááá, meg úhhhh, és neee máár. 

Ma készítettem hortobágyi husospalacsintát és rájöttem, hogy bármire képes vagyok (kivéve, hogy végre szerezzek egy kibaszott normális állást...). Napi 1 kiló narancsot tutira megeszünk, és az jó.

Rémesen izom lázam van. Ma is mentünk volna gyúrni, de a Dani ahogy hazaért kb el is aludt, szóval eltoltuk egy kicsit szombatra, vagy nem tudom mikorra. Én totálba Harry Potter lázban égek, nem tudom, talán a karácsony miatt. Meg rákattantam a kvízekre (pl hp kvízek :D), meg a Nyomi szerencsétlen kalandjaira is :D hát az nagyon beteg. Láttam egy pólót az egyik nagy márkaboltban, amin a Lufi volt :D és az volt ráírva, hogy princess of the oceans :D de anya szerint túl gyerekes vagyok. mondjuk szerintem a koromhoz képest ez még nem nevezhető infantilizmusnak. mert bár önálló vagyok (leszámítva a Dani függésemet), mégiscsak 22 éves.



Amúgy, a Danival rájöttünk, hogy egy párhuzamos univerzumban, ahol az emberek beszélő sárkányokat tartanak, mi úgy ismerkedünk meg, hogy az én sárkányom (Bridzsitt, narancssárga, nagyon menő) meg a Dani sárkánya (kék, zöld hassal, a neve Lanny, de mivel nem akar lúzernek tünni, Joe Toy-nak hivatja magát, persze ettől még cikibb, érzitek a tipust remélem), valahogy szóváltásba keverednek egy folyóparton. Aztán a Danival meglátjuk egymást, belénk csap a villám a felismeréstől, aztán Lanny, vagyis JoeToy tüsszent, és udvarias akar lenne, a kezét a szája elé teszi, de ezzel csak azt éri el, hogy jól megégeti a tenyerét, és az én Bridzsittem, egy "szánalmasnak" hangzó horkantással ellátja a sebét :)

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása