Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

2010.08.01. 22:07 Ooorsi

Nnnnnnnnnaaaa

Dani diplomaosztója: uuuuuuuuuncsi, jézusom, ezek a rendezvények miért nem tudnak egy kicsit -nem hogy izgalmasak, de legalább- nem unalmasak lenni?

1, miért kell az iskolától, végzősöktől független tanárokat, szakembereket szakmai díjakkal jutalmazni egy diplomaosztón? Miért nem valami igazán szakmai fórumon megtenni ezeket?

2, figyeljünk már arra, hogy ne a nappalisoknak szánt beszédet mondjuk el egy levelezős diplomaosztón (kedves fiatal barátaim, végre megismerkedhettek az Élettel, vár benneteket a munka világa, stb)

Na mindegy, nem számít, csak az, hogy az én Dubim végre kézhez kapta a diplomáját (leszokni a cigizésről, bugriskám!!).

Közben szereztünk borítékokat a meghívókhoz.

Hazajöttük, majd rémesen nehéz, és randa indulás után kikötöttünk Gárdonyban, természetesen sötétben és szakadó esőben kellett sátrat állítani, de ezt nem is vagyok hajlandó kommentálni.

Na mindegy, nem eresztem bőlére, a tábor fasza volt, résztvettünk néhány vetélkedőn - egy tanács kezdőknek: reggeli gyanánt egymás után 4 banánt benyomni rekord idő alatt nem olyan vicces, ha közben nem te nyersz- amire jó esély van olyan állatok mellett, akik a vaj-kaviár-pezsgő dobogósai (valamint érdemes kisebbeket harapni, mert azokat rágás nélkül is le lehet nyelni, nem úgy, mintha majom módjára benyomsz egy felet a szádba-nem hogy lenyelni nem tudod, de még a rágás is problémákat okoz :D)

Jól éreztük magunkat, végülis arra jutottunk, hogy egy poszt-apokaliptikus, zombiktól hemzsegő világban is helyt állnánk ezek után :D

Fürödni nem fürödtünk, mert pénteken egész éjjel szakadt az eső - az éjszaka kb 72 órásnak tünt - valami gond van az idővel mostanában nem?-, a víz meg kimondottan kurva hideg volt.

Hazajöttünk, pihegtünk, mentünk Börgöndre, ott is Danit ünnepeltük, klassz volt, kiosztottuk a meghívókat is, beszélgettünk sok mindenről, Dani anyukájával, meg a Dani nagynénjével -a virágkötő-, Dani nagymamája meg annyira cuki, én úgy kedvelem őt! Meg a Dani kis unokahugával is bohóckodtunk.

De én a változatosság kedvéért olyan fáradt vagyok!

És ez nem lesz másképp szerintem mostanában.

Ha holnap nem jelentkeznek a régi cégtől, kedden felhívom őket. Ha végülis a válasz nemleges lesz, esküszöm ráállítom magunkat a gyerekcsinálásra, mert ezt az életet nem bírom tovább.

komment

süti beállítások módosítása