Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

jó kis nap

2010.02.27. 18:50 Ooorsi

Tegnap este egész sokáig fent voltunk a Danival, és sikerült elcsípnünk a női körling olimpiai döntőt, hát ha már éltetek izgalmakat!! :DDDDD De nagyon jó volt.

Három-négy óra alvás után keltünk, Dani elment melózni, én meg anyáékhoz. A kocsink, vagyis apáé, olyan szinten tönkrement egyik percről a másikra, hogy az autóklubbos szerelő két óra bogarászás után nem tudta megmondani, h mi a baja, és a beigért 10e Ft-os kiszállási díj helyett fülét-farkát behúzva elpályázott. Előtte-közben-utánna esküvői megbeszélést tartottunk (maradjunk annyiban, hogy nem vagyok egy haragtartó típus), jól éreztem magam, aztán végül meg elmentünk a meccsre. Kicsit húzós volt az iram, mert egykor még otthon voltunk, Dani még melózott, aztán eljött apáért meg értem, aztán hozzánk haza, átöltözés, aztán mekibe kaja (SOHA többé), aztán meccs. Hát mit mondjak, 2 perccel a kezdés előtt ültünk, ilyen még nem volt soha, mert apáék ilyen koránodaérős fajták.

A meccs nagyon jó volt, au orkán szél meg a nyakig érő sár ellenére, amibe egyszerűen beleragadt a labda (meg a játékosok is), 2:0ra nyertünk a Kecskemét ellen. Jajj, isteni jó volt, végre a napsütésben, meg a levegőn lenni (jó mondjuk a végére kicsit fáztam, jobb lett volna, ha nem fúj a szél), meg élőben focit nézni is nagyon baba volt - priceless. Tök vicces volt, hogy a stadion mellett az edzőpályán 3 őz legelt :D Az összes suttyó futballhuligán, meg húúú, meg hááá :D Az MR2 Petőfi rádió meg bekaphatja, mert a hírekben említést sem tett a Vidi meccsről, csak a buzi Fradi eredményét mondta, holott tudtommal ma 3 mérkőzés volt. Egyébként a Danival kötött paktumunk szerint ugyebár csak modorosan káromkodhatok, így megállás nélkül csak azt mondogattam, hogy aziskoláját! De megigérte, hogy a szülinapomra majd kivisz egy meccsre, és nem kell viselkednem :D

Dani most alszik, én megfürödtem (elaludtam a kádban, egy laza órácskára), este megyünk a kamionosok és kurvák buliba, bár úgy néz ki, csak ketten, szerintem mókás lesz :-)

komment

süti beállítások módosítása