Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

#401

2010.02.25. 19:50 Ooorsi

Ma egész délelőtt a Danival voltam, voltunk szervízbe, meg minden félét intézni a tegnapi karambollal kapcsolatban, voltunk a lagzi helyszínen is, megbeszéltünk mindent a főnöknénivel, aki nagyon nagyon kedves és segítőkész volt. A baj csak az a sok jó mellett, hogy májusra pontos létszámot kell mondanunk, szobafoglalással együtt. Ami azt jelenti, hogy áprilisban villámgyorsan ki kell küldenünk a meghívókat, hogy mindenki azonnal adjon visszajelzést. O.o mókás lesz, főleg, ha kézzel akarom legyártani a meghívókat! Asszem lesz egy csajos hétvége, pizza zabálással és kreatív barátnőkkel, és 80 meghívó legyártásával (aztán a nyáron mégegy, ahol a köszönőajándékokat gyártjuk :D), önként jelentkezők? (Petra Te nem bújhatsz ki, és hoznod kell a nővéredet is :D másoknak fakultatív)

hihetetlenül remek idő volt ma, és ki is élveztem volna 100%-ban, ha az első napsugaraktól ki nem bújó növények nem töltötték volna el a levegőt gonosz pollenekkel, amitől teljesen kijött az allergiám. Egész nap fújtam az orrom, pontosabban törölgettem a folyamatosan szivárgó váladékot a légzőnyílásomból. ejejj.

Ma lemondtuk a mitelefonjainkat. szét szakad a szívem. Emlékszem még az első képre, amit a Daniról csináltam vele. sóhaj. mindenre emlékszem. a hülye, meg a malac smsek tömkelege. sóhaj.

közben hívtak, hogy nem kerültem felvételre a tegnapi helyre, mert -ki hinné?- rémesen sikerült a tesztem. Teljesen hülyének (mármint az ostoba fajta hülyének) érzem magam.  Ma hívtak Győrből egy telefonos interjúra. ő.. szuper.

Próbáltam volna új blogot indítani egy másik szolgáltatónál (freeblog -de nem engedte, a blogolon regisztráltam, de az nem tetszik), a blog célja egyébként az, hogy az esküvős dolgaimat azon vezessem (ezen nem akarom, ez nem arra van, hanem a hülyeségre, az álompárosat meg bele akarom írni a meghívóba kapcsolattartás céljából, nem akarok lelőni minden poént).

3 komment

süti beállítások módosítása