Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Avatar

2009.12.27. 10:47 Ooorsi

 

Dialog-stop-hand.svg
 
Figyelem! Alább a cselekmény részletei következnek, akár a végkifejlet is szerepelhet!
 

Szóval, csak olyan olvassa el, aki nem akarja megnézni, már látta, vagy mazohista, és örül, ha nem a film közben derül ki a cselekmény!

Már nagyon rá voltam izgulva, és rém kiváncsi voltam, hogy mitől olyan durranás a film, meg a 3D is érdekelt, mert még nem voltam 3D-s vetítésen (ellenben ezentúl remélem egyre többen leszek).

A sztori: hát annyira azért nem eredeti, ez a beépülünk az ellenség vonalai mögé, aztán egyszercsak úgy találjuk, hogy jéé, ez sokkal jobb, mint ami eddig voltam, és persze véletlenül segítünk a gonosz atyafiaimnak, hogy leigázzák új családomat, de már későn jövök rá, hogy mit tettem. Persze nyilván a főszereplő mukié lett a csaj, és nyilván megülte azt a vérsárkánydenevért is, és egyesítette a törzseket, és győzelmet arattak a zsarnokok felett.

DE

Az ötlet annyiban eszeveszett jó volt, hogy egy XXI. századi köntösbe volt bújtatva az egész (tudom, hogy 2152-ben vagy mikor játszódik, de úgy értem, hogy a mai igényeknek megfelelően nem egy hétköznapi háborús film, hanem az izgulni és valami újra vágyók is kielégíthették az igényüket), baromira tetszett a grafikája, jó ötletek voltak benne, pl a növény- és állatvilág elképesztően jól kidolgozott és ötletes, és nem utolsó sorban látványos volt.

Ami nem tetszett: ha minden állatnak kettővel több lábuk volt, mint a földieknek, akkor az emberek miért nem kaptam még pl két kezet? Mivel nem a mi földünkéhez hasonló levegő volt a pandorrán, miért égett ugyanúgy a tűz? mármint érted, valami nem kóser, nyilván volt oxigén a levegőben, ami az égés feltétele, de nem tudom na, éghetett volna zölden, vagy mittudomén, nem értek a lovakhoz.

DE AMI A LEGNAGYOBB HÜLYESÉG VOLT AZ EGÉSZ FILMBEN: oké, a jake megüli azt az izét, ez várható volt, és rendben, odajárul a nép színe elé, azoknak leesik az álluk, ez is oké, aztán odaviszi a haldokló sigorney weavert meg az avatarját, a varázslat nem sikerül, aztán mesélje már be nekem valaki, hogy azok a navik vagy mik, akik 5 perce vesztették el a családjukat, az élőhelyüket, a barátaikat, szóval kb mindent, majd még a hülye sigorney weavert siratják meg, na ne mááár, és tudom, hogy ő jó fej volt, meg jóakaró meg minden, de ne máááár.

Még egy kérdés: miért nem csatolták össze a copffjaik pattintáskor? mert én direkt figyeltem, de nem láttam, hogy ez történt volna, pedig szerintem ez logikus lett volna.

Na de lényeg a lényeg, nekem tényleg tetszett, csak ilyen hülye kritikus szemmel nézek minden filmet, még azokban is találok logikai vagy kivitelezési hibát amit imádok (amúgy könyvekben is, a Harry Potter sorozat bakijairól egy egész lexikont tudnék írni), de nagyon jól volt megcsinálva a film, nagyon hatásos volt, és nyilván beírta magát a történelembe. A sztori attól függetlenül, hogy fentebb lehúztam, nagyon tetszett, a navik is tök jók voltak (miután kijöttünk a moziból, de már a film alatt is, folyton kiabálni volt kedvem :D -mármint ilyen harci kiálltásokhoz, meg ahogy hívták a szárnyas lovaikat, kurjantgatni na), szóval zseniálisan jó volt, na.

Mondjuk az elejét egy kicsit unalmasnak találtam, de talán azért, mert annyira rá voltam feszülve már egy hete, hogy avataaaar, kalaaaand, izgalooooom, de aztán beindult.

Szóval: zsír.

komment

süti beállítások módosítása