Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

'Cause I'm the Caandy maan

2009.11.08. 17:39 Ooorsi

 

Hú, teljes rákattanás van erre most, meg Charlie/Karcsi és a csokigyár bugázás ezerrel (könyvben és DVD-n ezerrel, bár attól tartok, hogy a Gene Wilderes változatot viszonylag nehéz lesz beszerezni). 

Tegnap voltunk a Vikivel a gólyabálos ruhát venni. Több benyomás: a Viki állati csinos, mégha szerinte nem is állnak jól neki ruhák, szerencsére tudtam hatni rá, hogy ne földig érős ruhát válasszon, bár ez kicsit olyan, mint a transzformersz: Nem az ember választja a ruhát, hanem a ruha az embert; hát a Vikit ki is választotta egy gyönyörű pánt nélküli fekete térdig érő ruha, aminek az alját és a tetejét ezüst virágmotívumok díszítik, és ez már a második boltban megtörtént :-) Vettünk hozzá egy organza stólát (először bolerot akartunk, de az nem volt valami nyerő). Istenien csinos abban a ruhában. Szívem szerint feltennék róla egy képet, de attól tartok, hogy kinyírna, és jobb a békesség :-)

Több boltban is voltak klassz ruhák, de valahogy a hangulat egyikben sem volt olyan, hogy viccből ruhákat próbáljak (főleg az első helyen, a Vikire rárontott az eladónő, amikor öltözött, minden figyelmeztetés nélkül vááá) Viszont tudom már, hogy egy esküvői ruhaszalonba ne menjek (már csak az árak és a kiszolgálás végett se).

Tegnap éjjel nagyon régóta először rémálmom volt, szörnyű volt, komolyan, váá. Aztán felébredtem és utánna meg azt álmodtam, hogy ikreket szültem, tök aranyosak és jófejek voltak, fiú volt mindkettő, de kétpetéjűek. Imádtam őket. Bár csak már ott tartanék, hogy szülnék, isteni lenne. Jó, valószínűleg nem a szülés lesz a legkellemesebb pillanat az életemben, de az, hogy gyerekem legyen, az már döfi!

Próbálom rávenni a Danit, hogy hívjuk meg a többieket szilveszterre, de hiába egyezik bele, az úristennek nem hívja őket. Pedig félek, hogy már lebeszélnek mást, mire felhívja őket, az lesz a vége, hogy én fogok telefonálgatni nekik. Pedig tök kitaláltam már, hogy csinálok valami ütős bólét/puncsot vagy csak "vödröt". Klassz lenne egy nagyszabású buli, akár egy fahéj illatú karácsonyi buli szinten is. 

Ma egy voltunk Börgöndön, és valami eszméletlen sokáig monopoliztunk, rém kényelmetlen pozitúrában, de nagyon jó volt.

Most az Eszelős szivatást nézzük. Eszméletlen. :D

Amúgy a hangulatom elég pocsék, 28 injekció után nem vagyok valami vidám, tiszta kék-zöld folt a hasam, nincs egy négyzetmiliméter sem a hasamon, ami nem kapott volna a klassz kis véralvadásgátlóból, szinte érzem, ahogy a belső szerveim kezdenek cseppfolyóssá válni. Meg egyébként sem vagyok valami elképzelhetetlenül vidám, és nem, nem az időjárás miatt, csak ez az egész ügy, meg a sok szuri, meg minden áááá...

Nemsokára jön a karácsonyi hangulat hullám (már a hülye áruházak fel vannak díszítve, ez még korán van, bár a Mikiig mondjuk csak ez az egy fizu lesz, szóval jogos), az legalább jó lesz. Lesz időm rohangálni meg kreatívkodni is. Bár jobban élvezném, ha melóznék...Sokkal jobban.

komment

süti beállítások módosítása