Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

#90

2009.10.25. 22:20 Ooorsi

Fúóáhhhhhhhhh

Így érzem magam.

Pénteken voltak nálunk a szüleim meg tesómék, utó Dani szülinap ünneplés céljából. Előtte csináltam egy csomó kis szenvicsfalatkák izét, meg mindent amit kell, jó volt, bár Apa hozta a formáját, mert Boldog névnapot! tortát hozott, és még azt is elmesélte, miután kibukott a tévedés, hogy még reklamált is a cukrászdában, mert boldog szülinapot felirat volt rajta, és hát a Daninak névnapja volt, szerinte :-) Kellemes hangulatú este volt sok kacagással, jó lenne, ha minden családi összejövetel ilyen lenne (a módszer: nem kell összeereszteni a két ágat).

Tegnap itt volt Dagi, sütöttem palacsintát, csináltam sajtos-tejfölöset is, jót beszélgettünk, remekül éreztük magukat, és mindig ráébredek, hogy mennyire jó lenne, ha az igazán jó barátnőim nem az ország legkülönbözőbb területein, pontjain laknának, hanem a szomszédban, egy közeli lakótelepen, vagy a mellettünk lévő faluban, ahová 5 perc az út. Nem egyszerű.

Este kimentünk őrségbe, édeskettesben, mert Geri júdáskodott. Rém uncsi volt, mert nagyon álmosak voltunk mindketten (Daninak még volt egy kis kalandja is hajnali 3kor a postán -mert az üzletember az ügyfelekért van!), úgyhogy fél2kor bemondtuk az unalmast, és mivel működésképes autó hijján nem tudtunk hazamenni, megbeszéltük és a Dani szüleinél aludtunk. Vicces volt, a Dani vendégségben a saját otthonában, egész este suttogtunk, és még állati jót is aludtam, persze a reggeli szuri megvolt, és még utánna is visszaaludtam. A nap kellemesen telt, a Viki eljött velünk, mert kimentünk apával a Vidi- Loki meccsre, ami állat volt, leszámítva, hogy paktumot kötöttünk a Danival, és a rendszeres meccslátogatások feltétele lett, hogy nem kiabálhatok, örjönghetek, mutogathatok, és nem viselkedhetek úgy, mint egy "élszurkoló", ennek ellenére is rém jól éreztem magam, főleg, hogy egy klassz meccsen 3:0ra levertük a bajnokcsapatot, mondjuk teljesen megérdemelt volt, mert egyértelműen mi voltunk a jobbak. Remélem jövő ilyenkor mi játszunk majd a BL-ben :-) (persze mindentől függetlenül sok sikert a Lokinak a megmérettetésekhez). 

Miután hazajöttünk megleptem a Danit egy adag makarónival, ami miatt most a tenyerén hordoz - állat :-)

Írt az egyik kolleganőm, hogy összepakolta a cuccaimat, és megvan a referencia levél is. Egyre jobban kezd manifesztálódni az egész. De az álláskereséshez sok sikert Nekem. Én fogok jobban kijönni a helyzetből, amit a benti szituációról írt, ez egyértelműen látszik. Viszlát balfék körzet! isten hozott álommeló és önmegvalósítás! és legyen ez a végszó.

komment

süti beállítások módosítása