Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Az a baj a rendszertelen...

2009.09.23. 21:21 Ooorsi

... blogolással, hogy néha eszembe jut olyan, amit le akartam írni, de aztán nem került rá sor. Na mostmár mindegy.

Mondom a tényálladékokat:

-Dani megint beteg, úgy látszik a hétvégi nyavalyámmal megfertőztem.

-Megvolt a 3. temetés, remélem nagyon sokáig nem lesz szükség arra, hogy ilyen alkalmon vegyek részt. Egyébként ez a szertartás ugyanaz volt, mint a Panni apukájának búcsúztatása, még a szónok is ugyanaz volt, csak az "apuka" szót kicserélték "anyukára". Nem számít, mert szép volt megható és ez számít, csak már másodjára hallottam.

-Dagidög hazajött külföldről és bejött dolgozni, holott influenza gyanús (amúgy ő a háegyenegy felelős), és remélem végigfertőzött minket és a kismamát is, mielőtt haza lett zavarva. Ostoba.

-Fényképet kell csináltatnom a sulihoz, ami szombaton kezdődik, még mindig úgy néz ki, hogy teljesen random lesz a hétvége, mert közben lehet, hogy szombat este a Daniék Baján lesznek, és akkor elragadnak magukkal haza.

-Ma voltam érsebészeten, ahol a doki azt mondta, h meg kell műteni, október 12.ére kaptam időpontot, csak valahogy ki kellene bulizni, hogy ne rúgjanak ki, amikor elmesélem, hogy kiesek a remek munkából 1-4 hétre...

-Viccből jelentkeztem egy pozícióra az Music Television csapatába :D Érdeklődve várom a válaszukat.

-Az esküvőszervezés is zajlik, bár jelenleg kaki van, mert a ceremóniamesterünk mégsem lett a mi ceremóniamesterünk. a részleteket lásd az esküvős blogon. 

-Ősz mániám lett, mindenhol hulló leveleket akarok, meg gesztenyét, meg tököt, meg hűvöst, meg napos-szeles időt, meg hogy hordhassam a ballonkabátomat, meg esőt is, néha.

Hát, hirtelen ennyi. Írni fogok egy bejegyzést a tökéletes temetésről (enyém), ha esetleg a műtőasztalon találnám meg az örök békét (bár esetemben egyértelműen a pokol lesz a végállomás, de remélem Szent Péter ismeri a "cél szentesíti az eszközt" mondást, így mégis csak jó lesz az út vége - tudom, a halál csak egy új kaland kezdete, de megpihenni csak kell), a lényeg, ha elpatkolok, majd szóljatok azoknak akik a temetésemért felelnek, hogy én minek örülnék.

 

komment

süti beállítások módosítása