Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

És megint vasárnap

2009.09.20. 10:11 Ooorsi

Nem vagyok valami fényesen, se mentálisan se fizikailag, ez a hét szar volt, bár Dani szerencsére meggyógyult volt azért mit csinálni bőven.

A melómat változatlanul utálom, ha lehet ilyet még jobban, utálom a sunyi picsákat, és utálom az egészet, téma ismét lezárva (csak azért írom le, hogy mindenki biztos lehessen benne, hogy semmi pozitív irányú változás nem történt).

Voltam ismét temetésen, annyiból jó volt, hogy lementünk Dévaványára, ahol nem voltam már vagy 11 éve, találkoztunk sok rokonnal, és régen voltam vidéken, találkoztam egy csomó fajta állattal, amilyeneket régen láttam, klassz volt. Persze nem ez a legjobb alkalom a falusi élet megismerése és a rokonlátogatásra. 

Pénteken voltam tollason, ahol baráti féltékenységet éreztem, ami szar, és nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. Ezenkívül kikaptam párosban, ami nem téma, mert ezerszer kikaptam már, viszont most csalt az ellenfél, (jajj, tudom, hogy lehet tollasban csalni - Hát lehet!! Csak ez udvarias sport és nem csinál belőle jelenetet az ember), és ez igencsak agyoncsapta a mókás tollaslégkört. köszi.

Tegnap reggel elmentem piacolni és hajtani magamnak átmeneti kabátot és cipőt. Hát a cipő nem volt semmi normális, kabát meg vagy méretre volt jó, vagy jól állt, vagy drága volt, az hogy egyszerre teljesüljön a jó méret, csinos szabás és megfizethető ár, elképzelhetetlen volt. Utálok vásárolni, rémesen csalódott voltam, de aztán délután Danival kimentünk a bevásárló parkba, és találtam a méretemben kettő fajta kabátot is, ami nagyon tetszett, laza 3/4 órát vaciláltam, hogy melyik legyen. Találtam egy harmadikat is, de amikor levettem a tartóról annak a zsebén egy baszott nagy fekete csótány ült, aminek ekkora(mutató- és hüvelykujj közötti részt mutatom) csápja volt, azt hittem rosszul látok, vagy valami dísz, de aztán nagyon nem. Próbálok olyan utánzó szavat keresni, ami leírja az undorom, de nem megy. Na mindegy, lett szép kabátom, aztán találtam cipőt is. szóval totál siker.

Este el akartunk menni moziba, de ennél voltak már jobb ötleteink is, nyilván egydzsillióan voltak a mozinál, utólag a Viki mondta, hogy ők már szerdán nem kaptak jegyet egymás mellé..., na mindegy, tanakodtunk, hogy mi legyen, és mivel Börgöndön szüreti mulatság volt ott tettük tiszteletünket (csak a teljesség kedvéért: Börgöndön egy fürt szőlő nem sok, annyi sincs - tisztára olyan mint Stars Hollow, a maga magyar valóságával, ott is mindig ilyen hülyeségeket találtak ki :) ). Ismerős nem sok volt, csak Bandi, meg a büdös kurva barátostól, de nyilván megint nem voltunk elég részegek, így egyből megint feltünt a megcsalás, szokás szerint, nem is értem miért voltam meglepődve. A buli határszar volt, nem olyan mint fénykorában, így egy óra után távoztunk is. Ez az idő pont annyira volt elég, hogy jól megfázzak, így a tegnap este és a ma reggel ennek "fényében" telt. Jessz. Holnap kizavarnak a gyárból mert 'tuti' H1N1-em van, fasza lesz.

A hülye iskolásval is már most tele a hócipőm, nem is indult fényesen, és most megint: ez az egy kurva nap amit lent kell töltenem is csak problémával van tele. Most kiderült, hogy felújítják a vasútvonalat, így a lejutás sem egyszerű, fasz kivan ezzel az egésszel is. Valahogy annyira problémás, hogy úgy érzem egy nagy hülyeség volt belevágni.  

A hét fénypontja: végre megtaláltam a lázongó ifjúságot a teszveszen és azonnal meg is vettem, illetve eladtam két könyvet. 

15 komment

süti beállítások módosítása