Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

2 esküvő és Múzeumok éjszakája

2010.06.20. 10:05 Ooorsi

 Tegnap sok tanakodás és újratervezés után végül úgy döntöttünk, hogy kocsival megyünk, hiszen az esküvőkön kívül a Múzeumok Éjszakáján is szerettünk volna részt venni.

Felmentünk Pestre, leparkoltunk a Fehérvári út és az Októberhuszonharmadika utca sarkán egy lakótelepen, majd busszal lenyomultunk a Szent Gellért térre, természetesen elkéstünl az elsőről, de azt mondták a többiek nem maradtunk le semmiről. Sajnos hallani semmit sem hallottunk, de a kollegina nagyon szép volt, és a férje is, olyan kis összeillőek voltak. Volt egy momentum, amit messziről nem értettem (nem láttam, de mondjuk a Dani se), szóval ők nem gyertyát gyújtottak közösen, hanem egy üvegcsébe két pohárból fekete és fehér színű homokot öntöttek. Végülis egyedi.

A másik esküvő kicsit más volt, de nagyon klassz, a bevonulós zenéjük a Doors-tól a Whiskey bár volt :D Ezen nagyon kacagott mindenki. A szertartás rémes volt (ezt már hallottam), az anyakönyvvezető kicsit le volt szedálva a beszéd stílusa alapján, meg még pösze is volt kicsit. Volt egy nő, aki verset mondott, hát ez megerősítette, hogy a miénken ne legyen versmondás. Egyébként a kollégáimon egy cseppet sem lepődtem meg, hogy viselkedtek. Ilyenkor nincs lelkifurdalásom. Viszont a Doors választásuk megerősített abban, hogy mehet a hülyeség a miénken is. Kis ramones, kis star wars :) Meglátjuk.

Szóval az esküvők után átöltöztünk a kocsiban, és indultunk múzeumolni, a tervek között szerepelt a Hadtörténeti, a Sziklakórház, a labirintus, az ability park és a terrorháza. A hadtörténeti király volt, ott jó sokat időztünk, aztán elkezdtünk sétálni a várban, a Sziklakórházba nem jutottunk be - egydzsilliárdan álltak sorban, a labirintus iránt már nem érdeklődtünk, mert ott is csak baktatni kell, mi meg már lesétáltuk a középölde-mordor távolságot kétszer, ezért lementünk a moszkvára, és irány a millenáris. Mea culpa, azt hittem még ott van az ability. hát nincs, jól elbasztam. Ekkor lett elég a múzeumok éjszakájából, visszamentünk a kocsihoz, és irány haza.

Éjfél körül értünk haza, letusoltunk és úgy elaludtam, hogy fél10 körül ébredtem fel!! Én!! Kolosszál!!

Mondjuk rohadt náthás vagyok, de megérte. 

A probléma csak az, hogy nem volt ez így jól megszervezve.

Magyarország túlságosan Budapest centrikus. Tavaly voltunk itthon is a múzeumok éjszakáján, hát nem volt valami izgi, inkább csak hippik voltak mindenhol. szóval szerintem be kéne fejezni egy-két kiállítást meg ilyesmit Pesten és át kéne pakolni őket különböző megyeszékhelyekre. köhhhh-fehérvárra-köhhhhhöhhh, mert ez tök nem fair. sőt, ezeket vándoroltatni kellene. Szerintem ez sokkal jobb lenne. undorító, hogy fel kell mennie pestre, ha bármilyen színvonalas kiállítást szeretnék megnézni, és nem értek vele egyett.

Amúgy a melóval is pont ez van. Az összes sevice center Pesten működik. Vidékieknek lehetőségük sincsen. Pedig szerintem egy-egy kisebb város, megyeszékhely, stb sokkal nagyobbra értékelné az ilyen beruházásokat. mindegy, nem hőbörgök, nem lesz jobb.

3 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása