Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Sopronis reklámok

2010.02.11. 22:21 Ooorsi

Imádom a sopronis reklámokat. Nem tudom, hogy évek (évtizedek) óta ugyanazok az emberek dolgoznak-e a marketingen, de szerintem nagyon-nagyon hatásosak.  

Annak idején, még '99ben a "sportok sportja a.. Sörkorcsolya" refrénű reklám vidított fel, főként, mert akkoriban aggatódott rám a Korcsolya becenév, és egy egész hadnyi balatonlellei gyerektáborozó mutatott rám a 'kritikus-' résznél nevetve.

Aztán, ez a tesómhoz hasonlító srác kortes beszéde hatott meg könnyekig de hónapokon keresztül (nem tehetek róla, ha valami monumentálisat látok, akkor is mindig elpityeredek, akár egy sportmérkőzés, vagy ilyesmi), az a reklám nagyon tetszett. Persze a neten egyből elkezdtek nagyon vicces "hö gondoljuk át mégegyszer" videókat terjeszteni, mer'hogy munkanélküli leszek, nincs pénzem, nincs nevem, mitől legyen jókedvem?* Részemről, az ilyen mentalitású embereket elküldeném Szomáliába egy kis emberséget magukra venni. Bár, annak az országnak is megvan a maga baja, a magyar szociopaták nélkül is.

Most meg, új reklám, a valaha írt egyik legszebb verssel. Radnóti: Nem tudhatom. Ezt a verset gyerekkorom óta szeretem, annak idején tesóm szavalta az egykori általános iskolám bezárásakor, azóta is tudom kivülről. És mindig is imádtam. 

A reklám meg ezekkel a képekkel és zenékkel!  Szerintem briliáns. Simán ezzel reklámoznám az országot a külföldi csatornák adásain. (Romániának volt egy kurva jó ilyen ország imázs rekláma, az ország különböző tájegységeit mutatta be, pl.: Irina vagyok, nekem ez Románia, tengerpart, fürdés minden, aztán nem tom, Ábel vagyok, nekem ez Románia -erdélyi táj, vadlovakkal, na mindegy, ez szerintem nem kerek, de a reklám nagyon hatásos volt)

Szóval, a lényeg a lényeg, köszönöm szépen a Soproni reklámok készítőinek, hogy nem valami silány fossal mossák az emberek agyát, mint a legtöbb szar, hanem kimondottan színvonalas és értéket képviselő reklámot alkottak.

Arról nem is beszélve, hogy mindig is a Soproni sör volt a kedvencem.

Ajánlom még, az AXN-en (amelyik csatornának köszönhetően kb már megtanultam csehül) a tehén-puding reklámot, ahol a gyerekek a Jay és NémaBob visszavág (mert bár Star Wars a király, de nem csak a birodalom vág vissza :P) c. filmben található mini-rap alapra nyomják a műfajt, hihhetetlen. 

5 komment

süti beállítások módosítása