Imádom a sopronis reklámokat. Nem tudom, hogy évek (évtizedek) óta ugyanazok az emberek dolgoznak-e a marketingen, de szerintem nagyon-nagyon hatásosak.
Annak idején, még '99ben a "sportok sportja a.. Sörkorcsolya" refrénű reklám vidított fel, főként, mert akkoriban aggatódott rám a Korcsolya becenév, és egy egész hadnyi balatonlellei gyerektáborozó mutatott rám a 'kritikus-' résznél nevetve.
Aztán, ez a tesómhoz hasonlító srác kortes beszéde hatott meg könnyekig de hónapokon keresztül (nem tehetek róla, ha valami monumentálisat látok, akkor is mindig elpityeredek, akár egy sportmérkőzés, vagy ilyesmi), az a reklám nagyon tetszett. Persze a neten egyből elkezdtek nagyon vicces "hö gondoljuk át mégegyszer" videókat terjeszteni, mer'hogy munkanélküli leszek, nincs pénzem, nincs nevem, mitől legyen jókedvem?* Részemről, az ilyen mentalitású embereket elküldeném Szomáliába egy kis emberséget magukra venni. Bár, annak az országnak is megvan a maga baja, a magyar szociopaták nélkül is.
Most meg, új reklám, a valaha írt egyik legszebb verssel. Radnóti: Nem tudhatom. Ezt a verset gyerekkorom óta szeretem, annak idején tesóm szavalta az egykori általános iskolám bezárásakor, azóta is tudom kivülről. És mindig is imádtam.
A reklám meg ezekkel a képekkel és zenékkel! Szerintem briliáns. Simán ezzel reklámoznám az országot a külföldi csatornák adásain. (Romániának volt egy kurva jó ilyen ország imázs rekláma, az ország különböző tájegységeit mutatta be, pl.: Irina vagyok, nekem ez Románia, tengerpart, fürdés minden, aztán nem tom, Ábel vagyok, nekem ez Románia -erdélyi táj, vadlovakkal, na mindegy, ez szerintem nem kerek, de a reklám nagyon hatásos volt)
Szóval, a lényeg a lényeg, köszönöm szépen a Soproni reklámok készítőinek, hogy nem valami silány fossal mossák az emberek agyát, mint a legtöbb szar, hanem kimondottan színvonalas és értéket képviselő reklámot alkottak.
Arról nem is beszélve, hogy mindig is a Soproni sör volt a kedvencem.
Ajánlom még, az AXN-en (amelyik csatornának köszönhetően kb már megtanultam csehül) a tehén-puding reklámot, ahol a gyerekek a Jay és NémaBob visszavág (mert bár Star Wars a király, de nem csak a birodalom vág vissza :P) c. filmben található mini-rap alapra nyomják a műfajt, hihhetetlen.