Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Haj, Pest, könyvek, mindenféle és elmúlás, még mindig

2009.09.06. 10:40 Ooorsi

Akkor sorban:

a hajam még mindig nem nőtt a szívemhez, egy picit tetszett de már nem, nem olyan mint én, eltünt a "vagányságom" ha volt ilyen valaha. mindegy, egyszercsak majd megszokom. olyan a színe mint a barna honvédségi cipőpasztának. És a frufrum sem olyan mint volt, eltünt a real me, na! Öregebbnek és megfontoltabbnak nézek ki, pedig még idiótább vagyok, mint eddig. Hiába vagyok mennyasszony, és talán nemsokára (sikeres)üzletasszony-már van névjegykártyám is-, ez nem olyan jó, mint a szőke. Lehet, h értelmesebbnek nézek ki, de nem vígasztal. Olyan vagyok szemüvegben, mint egy gonosz tanító néni.

Tegnap voltam Pesten, már nagyon vártam a "találkozást" az egyik kedvenc városommal, de jól elszúrtam, mert nem voltam felkészülve, és "csak a szépre emlékeztem", ugyanis sok csöves látványa és szaga teljesen kiborított, és elvette Pest varázsát, ehhez majd megint hozzá kell szoknom. Megvizslattam a suli színhelyét is, hát nem tudom igazából mire számítottam, egy fényes tükrös üvegű üzletházra? nem tudom, de ez nagyon nem az. na mindegy, nem az a lényeg, h helyileg hol, hanem, hogy kiktől és mit tanulok.  Vettem magamnak "iskolakezdési beruházásnak" egy táskát, amibe befér pár füzet, könyv, kaja-pia, mégis nagyon menő, szóval szerintem visszaszereztem egy kis vagányságot vele. Márcsak kell egy ballonkabát -átmenetinek, egy szövetkabát télre, egy őszi cipő meg egy csizma. Találkoztam Petrával is, de csak kicsit, mert a Dani beleunt a suliba és menni kellett érte. Viszont megveszem majd az akciós Glamourt és kinevezek egy összeget, amiből bevásárolok magamnak pár új ruhát (vagy legalább a fent említett holmikat). 

A Dani immár ügyvezető igazgató a saját cégénél, viszont még egy hónapig ebből nem látunk pénzt, szóval a szeptember-október eleje elég húzós lesz, szóval a Mr Big koncert marad a youtube-ról hallgatott koncertverzióknál, sajnos, viszont a Tom Jones miatt már nem vagyok annyira lelkes. Az elmúlt 1-1,5 hónapban, ha nem rádiót hallgattam akkor Blink182-t, Cowboy Junkies-t meg Oleandert. 

Mivel gyakorlatilag a munkahelyemen semmi dolgom nincs rákaptam az e-könyvekre, mármint csaló módon letöltök egy csomó könyvet a netről és azokat olvasgatom, végülis nem panaszkodom, mert tulképp azért fizetnek, hogy azt csináljam, amit nagyon-nagyon szeretek, viszont a melóban olvasásra célszerű egyszerű és felejthető könyveket választani, mint az Evermore, Pokoli báléjszakák, Evernight -apám azt a könyvet félbehagyták, lesz folytatása?- és Egy vérfarkas szupermodell vallomásai, na még eme utolsónak legalább van cselekménye, de ezt még nem fejeztem be. De, ami miatt ez érdekes, mert elgondolkodtam az e-könyv olvasó vagy mi fene készüléken, vagy valamin, ami a fejembe ezt a funkciót tölti be (olyan, mint egy laptop, csak állított, két nagy kijelzővel, pár navigációs gombbal, és egy sd kártyával, amire fel lehet tölteni egy csomó könyvet, persze könyvjelző funkcióval meg stb-ha valami csodafolytán erre még senki nem gondolt, akkor minden jog engem illet)

Pro: kicsi, könnyű, bármennyi könyvet lehet rajta tárolni, környezetbarát- bár áramot fogyaszt (használjunk napelemes töltőt), rengeteg fát megkímélhetünk, így tovább tudunk lélegezni, valószínűleg olcsóbb, és így elérhetőbb lenne az olvasás, így talán kicsit elterjedne.

Kontra: nincsen jobb az új könyv szagánál, nincs jobb, mint venni egy könyvet, rengeteg könyvesbolt és könyv hasztalanná válna, előbb-utóbb eltünnének a könyvek, mi lesz a könyvespolcokkal? és ha valami katasztrófa történne, több esély van rá, hogy a nyomtatott könyvek fennmaradjanak, legalábbi az sd kártyával nem sokra megy az emberség e-könyv olvasó és áram nélkül.

Érdekes ezen elgondolkodni.


Valamint - úgy látszik ilyen ez a hét- tegnap a mamám testvére elhunyt. :( hihetetlen. 

 

komment

süti beállítások módosítása