Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

2010.07.28. 09:07 Ooorsi

Hétfőre egy nagyon komoly és feletébb szopó feladatot kell megcsinálnom. Röviden: SOP kreaálás a szupernemzetközi (már-már pángalaktikus) elvárások alapján.

Na most, ennek már csak a használati utasítása 26 oldal. Olyan kritériumok vannak, hogy sírni tudnék. Ráadásul, hiába fordítottam az elmúlt három hónapban (átlagban) minden nap, valahogy úgy érzem, hogy ha munka ügyben valami angolos dologgal találkozok, akkor az agyam halmazállapota elkezd szivacsállagúvá változni. Magyarán: egy kukkot sem vagyok képes felfogni a Scope and Purpose részből, nem szeretnék folyamatábrát rajzolni, sőt még értetlen-olvasásással se voltam képes átrágni magam ezen a sok szarságon. Még jó, hogy alapból a folyamatleírások ilyen sundám-bundám módon megvannak.

DE az egész amiért ezt leírtam, az nem más mint, hogy megfogadtam, hogy a munkát két részre osztom:

1. a mai nap: Az excel táblában lévő folyamatleírást szép, és minden igényt kielégítő módon összefüggő szöveggé varázsolom

2. Holnap és péntek délelőtt (mert délután szabi jejejejejejejejjeeeeeeeee) megpróbálom valahogy a csodaszép szöveget belepaszírozni a sablon megfelelő részeibe (persze, ehhez le kéne fordítani a sablont)

3. Közben elviselem az idióta kollegáimat (amúgy, a beilleszkedéssel nincsen probléma, minden pompás, de egy 20-25 fős csapatban, azért had legyen olyan, akit nem kedvelek - pl a pszico csaj)

4, Ez sokkal nehezebb mint az ember gondolná, mármint az első meg a harmadik pont, nagyon nem fűllik a fogam az ilyen munkához - asszem ezzel a végén úgy leszek, mint a beadandókkal : vasárnap este, hulllllllafáradtan a Danival görnyedünk majd a számítógép felett, és hajnal egyre fejezzük be, aztán pár óra alvás után prezentálom a főnökömnek a sok hibát rejtő felületesen elkészített, ám megtévesztően csinos SOP-t (SZOPót - amúgy ez a Standard Operating Procedure rövidítése, ha valaki nem tudná -  igen, én sem tudtam, csak a használati utasításból.

Említettem már, hogy külön meg van adva, hogy milyen fejlécnek meg kisf@aszomnak kell lennie?!?!?!?!

Kiborulok.

Nem lehetne megint a Nexonba adatot rögzíteni? Beléptetni, vagy kiléptetni a magától távozó kollégákat? Üzemorvosi vizsgálatra küldeni az embereket? Jelenléti riportokat készíteni? Túlóra riportokat küldözgetni? (közben ülök, és hallom, hogy a kollégák beszélgetnek, és az egyik mond valamit, amit maradéktalanul elhiszek, erre a pszicho csaj más szavakkal elmeséli ugyanazt a sztorit, mint sajátja, nem bííírom).

Ja, amúgy mint egy mellesleg elmesélném, hogy tegnap félre vont a HR operatív főnök, és mondta, hogy tekintettel arra, hogy mennyire nagyon meg vannak elégedve a munkámmal (milyen munkámmal???) és arra, hogy a megegyezés szerint augusztusban megszűnnének alkalmazni engem beszélnünk kell, mert szeretnének meghosszabbítani, december-január környékén pedig átvenni saját állományba, és a már említett munkaügyi feladatokkal bevonni a napi munkaügybe.  Mondom Pajtás, lassítsunk: határozatlan idős a szerződésem, de még ha nem is az lenne: 6 hónap lett volna, nem 3. Ő meg pislogott mint hal a szatyorban. Hebeg-habog, hogy hát őt félreinformálták, de a "maradjunk az előbb elmondottakban, de egyébként ennek még utánnanézek" mondattal zártuk a csevelyt.

T_T

A régi,otthoni munkámat szeretném, meg kialudni magamat - és lehetőleg folyamatosan kipihentnek lenni.  Jelenleg lehetetlen tűnik.

Egyébként ma megismerkedett velem az egyik csajszi, akivel együtt járok reggel a buszon. Bemutatkozott, leült mellém, beszélgettünk, majd olvastunk. Aranyos volt. De tök durva, azt mondta, hogy az előző munkahelye 14 év után zárt be - tehát ott lehúzott 14 évet! Gondoltam magam, ez a csaj a Jól áll neki a halál c. filmből pattant elő? 25 évesnél egy napnál se néztem volna öregebbnek, de kötve hiszem, hogy 11 éves korában kezdett el dolgozni! Jók az ilyen dolgok.


komment

süti beállítások módosítása