Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

#485

2010.04.24. 23:08 Ooorsi

Hahhh..

Ma reggel voltam pesten, de a sulit dickline-oltam, szóval a Petrához igyekeztem, közben ismét találkoztam a középiskolás haverommal, Tomival, jót dumáltunk, leszámítva, hogy nem volt ülőhely, és egy idős házaspár mellé álltunk, az idős bácsi meg elkezdett dumálni, hogy mennyi hülyeséget összehordunk meg blablabla, hogy ő is mesélhetne.. a fő ciki nem is ez volt, hanem, hogy a Tominak nem esett le, hogy éppen oltanak, ő meg bíztatta a bácsit, hogy meséljen csak, milyen jófej. Aztán leesett. Arrébb álltunk trécselni. Ott már nem zavartunk senkit. Aztán voltam Petránal, nagyon jó volt, régen sikerült kettesben ennyit dumálni (kivéve a múltkori ruhapróba után), egy csomó jó ötletet találtunk ki, meg minden, kellenek és hiányoznak az ehhez hasonló csajos órák na.

Aztán hazajöttem, elmentünk a Danival sétálni meg kajálni, olyan szééép idő van! Az jó volt, kitaláltuk, hogy hol lenne nagyon klassz házikót venni. Teljesen beleéltem magam és beleszerettem. Jobban, mint Börgöndbe.

Délután apával meg Danival kimentünk a Vidi-Fradi meccsre, hát már jó korán kimentünk, több mint egy órával korábban, de végülis az események apát igazolták, mert rengetegen voltak, egész konkrétan 8449-en, szóval később nemigen lett volna hely. A Peti végre megvette a pót-vidisálamat (az elsőt behúzta).

A meccsről inkább csak röviden, mert szét esek olyan mérges vagyok miatta, egyfolytában eladtuk a labdákat, a bíró annyira rohadék és részrehajló volt, hogy esküdni mernék, hogy a bíró pályaválasztásában az játszott döntő szerepet, hogy jelentkezett anno a vidihez, de nem vették fel, és így akar bosszút állni. Pathetic. Mindegy. 0-0, szégyen, gyalázat.

Voltunk anyáéknál is, és most értem arra a szintre, hogy a meló, meg mindenféle adrenalintermelésből felszedett energiám oda (főleg, mert komolyan egyfolytában rohanok, a buszokra, meg ide-oda, olyan jó kondiban leszek, mint főiskolás koromban.

Szóval nem vágyom másra, mint egy tusolás utáni vastag testápoló pakolásra (félreérthetetlen jele, hogy közeleg a nyár: az első igazi napsütésben máris kijött a tavaszi napallergiám, ami csak egy kicsit rossz).

 

komment

süti beállítások módosítása