Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

#483

2010.04.22. 21:50 Ooorsi

Na végre...

volt egy kis technikai probléma, ugyanis elárasztották a vírusok a gépet, így nemigen tudtam netezni, na meg kedvem se volt, inkább pihegek, ha hazaérek.

Mivel állati fáradt és lusta vagyok, most leírok mindent, azokat is, amiket Gabi és Edit Nektek válaszolnék:

Szóval, egyátalán nem tanítanak be, egyből be a mélyvízbe, most nagyon sok dolgom van, megállás nélkül megbeszéléseken és brainstormingokon ülök, de tényleg (ma pl reggel fél kilenctől 1ig, aztán 5től 6ig). Holnap lesz egy konferenciahívásom is, ez az első komoly feladatom (a cégesautós flottás folyamatot kell megbeszélnem két flottakoordinátorral). Meg persze közben szerveznem kell a workshopot, nem csak technikailag (helyszín, kaja-pia, projektor, flipchart, ésatöbbi), hanem szakmailag is segédkezem. Nagyon tetszik, hogy igen komoly dolgokat is rám bíznak, illetve meghívnak egy csomó megbeszélésre is, mindazonáltal úgy érzem, h nem vagyok megfizetve. 

Mondjuk ez nem a cég hibája, de felvázolom a mai napomat, amiért azt mondom, hogy nem vagyok megfizetve:

Reggel 5:30kor keltem, mozgalmas egyátalán nem pihentető álomból (Eragonosat álmodtam, készültünk a háborúra vadul, én védtem Nasuadát), lebattyogtam a buszra (6:10), nem volt helyem. Észrevettem, hogy lefogkrémeztem a pólómat. Annyira az Eragon hatása alatt voltam még, hogy nem bírtam koncentrálni az új könyvemre (napsütötte toszkána). Aztán Pestre érve dugóba keveredtünk, annyira, hogy -hazafelé lemértem- egy olyan távon, amit kevesebb mint 2 perc alatt szoktunk megtenni, 45 perc alatt sikerült teljesítenem. Így nem hogy nem értem be 3/4 8ra, ahogy szerettem volna, hanem csak fél 9re.. köszi... Na mindegy, bár abban a percben fontolgattam a hirtelen felindulásból elkövetett felmondást, de nem bántam meg, hogy nem tettem.

Na meg, mivel hazafelé folyton rohanok de a szó szoros értelmében (buszra, metróra, megint buszra), és a lehuppanás után nem kapok 10 percig levegőt, de úgy gondolom, hogy ha ezt így folytatom és tényleg csak fél évig maradok itt (az is kurva jó lenne), akkor az esküvőre olyan üde és fitt és sportos leszek, hogy beszabehu.

Ma a 7:15ös busszal tudtam hazajönni, mondjuk lett volna még dolgom, de inkább kinyomtattam és elhoztam, hogy tanulmányozhassam. A baj csak az, hogy annyira fáradt voltam (és a rohanástól nem láttam csak sárga foltokat), hogy 15 perc után jöttem rá, hogy a CC rövidítés a Company Car-t jelenti :DDDDD (hozzáteszem egy flottával kapcsolatos munkafolyamat leírást olvastam :D).

Egy szó mint száz, mondjuk, ha szentendrén laknánk akkor egy szavam nem lenne (a sz.endrei busz a cég előtt áll meg). Így sincs, csak kevés a Dani, és fél év után először van 4 napja kupi a lakásban, és van mosatlan edény is, és nem főztem minden nap.

Holnap meló, szombaton suli, de szerintem az kihagyható (annál is inkább mert este Vidi-Fradi meccs lesz.)

3 komment

süti beállítások módosítása