Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

#475

2010.04.14. 19:21 Ooorsi

Ma kiolvastam egy több mint 500 oldalas könyvet.

Szánalmasan telnek a napjaim, amíg arra várok, hogy végre dolgozhassak (főleg, hogy a Dani most nem jár haza ebédelni). 

(Egyébként az utóirat: szeretleket sikerült megszereznem kölcsönbe, nagyon tetszett -mint ahogy az látszik azon is, hogy elolvastam egy nap alatt-, de nem értem, hogy miért kellett a filmet ennyire megváltoztatni. Tudom én, hogy így amerikai, meg úgy amerikai, de külön fel vagyok háborodva, hogy *és itt most ne olvassa tovább az, aki nem olvasta a könyvet és/vagy nem látta a filmet, de ezt szeretné megtenni* a filmben Holly lefeküdt egy vadidegennel, amikor az egész könyv arról szól, hogy az élet nem ilyen egyszerű, még Daniel-el sem csókolózott meg semmi, pedig nagyon jó barátok voltak, mert annyira nehéz volt neki, pont erről szól az egész! (jó, nem csak erről, de erről is), meg az is, hogy a filmben cipőfelsőrészkészítő (aka:*dizájner*) lett, jah, mert egy irodai munka annyira nem *amerikai* meg nem hoz nézettséget? Jesszus.., én az írónő helyében nemigen egyeztem volna bele a forgatókönyvbe. Kivéve, ha eladom a lelkem az ördögnek. Mint a fickó az Ó, testvér merre visz az utad?-ban, ahol a srác eladta a lelkét, és cserébe megtanult gitározni. Lehet, eladnám a lelkem, ha írhatnék egy jó könyvet-meggondolandó.)

És most: újfent munkát fogok keresni, ha találok jót meg is pályázom, mert már nagyon mérges vagyok a cégre, mert a background check befejeződött, és már tegnap hívtam a csajt, hogy mikor kezdhetek már, ha már voltam akkora jófej, hogy én kitartottam, meg lemondtam az interjúkat, pályázatokat, és most itt ülök, mint egy ostoba fasz, mert tegnap azt igérte, hogy ma felhív, hogy mi van, és nem hívott. És én igen lojális vagyok, de azért nem tollas a hátam, faszmá. Elnézést a vulgaritásért, de zavar nagyon ha hülyének néznek. És ha a végén azt mondják, hogy kössz, de kössz nem, akkor még be is perelem őket a francba. Vagy legalábbis nagyon dühös leszek és ezt meg is mondom nekik.

Most az Eragon második részét olvasom. Asszem elmegyek fürdeni. Ezt kapd ki: ha rohadt nehéz könyvet olvasol a fürdőkárban, fogd a gördeszkádat, és rakd a kád szélére, és akkor ott egy kis tálca, polc, ahogy tetszik.

1 komment

süti beállítások módosítása