Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Teljes gáz

2010.03.30. 19:28 Ooorsi

Voltam ma suliban, nem tudom miért, de vártam valamire, egész nap forgattam, fogdostam a telefonomat. Az egyik szünetben felhívtam egy futó pályázatomat, hogy mi a pálya. Semmi, még tart a kiválasztás. Aztán hívott egy másik. FELAJÁNLOTTAK EGY MUNKÁÁÁÁT! nem dobozálást, nem ápolónőit, hanem igazi, nekem való zsír HR állást!!!!!! 

Utólag felképelném magam, de mielőtt rábólintottam volna, még kértem egy kis időt, meghánytam vetettem a dolgot Danival, meg magammal, meg a többi futó pályázatommal (az egyik hely közben meg már hívott, hogy menjek második körre, de nem tudnak még ajánlani semmi biztosat, és 3 fordulós a kiválasztás :S Abban maradtunk, hogy ha tudok, elmegyek az interjúra, ha nem akkor meg péntekig lemondom.. mocsok vagyok :S), egy hálátlan kurvának érzem magam, de aztán végül nyilván elvállaltam, és ahogy Ted mondta az HIMYM-ben "A fergeteges sztoriból ki lehetne hagyni, hogy hezitáltam??" 

Szóval a héten megyek titoktartásit aláírni, meg szerződni, és ha igaz, a jövőhéten kezdek.

A munka a múlthét pénteki projektmeló lesz, a magas lánnyal az újpesti darázsfészekben (sajnos ez napi 4 óra utazást jelent minimum, annyi baj legyen, addig is azokat a új könyveket fogom olvasni, amiket a fizetésemből vehetek és amiket az elmúlt időben hanyagolnom kellett), határozatlan szerződés, de benne van, hogy fél év múlva, ha lejár a projekt még kitehetnek, de ha jó leszek, akkor megtartanak, szóval motivált vagyok :-) Kölcsönzött leszek. Az a vicces, hogy a Daninak mondtam amikor mentem erre az interjúra, hogy már annyira elegem van, hogy úgy nyomom majd, mint a Brigdet Jones a totál őszinteségével ("lefeküdtem a főnökömmel, és nem akarok vele dolgozni"), én is mondtam, hogy kb mostmár az első munkát elvállalom, amit felajánlanak. Amúgy ebből nagyon sokat tanulhatnék, és nem semmi egy csak Mo-n 14 ezer alkalmazottat foglalkoztató cégnél intézni a HR ügyeket :-) És amit főleg szeretek: ők találtak engem :-)

Örö é ódottá

Gratulálok! Magamnak!

ps: remélem nem kiabálom el, de vége a vesszőfutásomnak!!!!! (ha esetleg panaszkodnék a munkámra a közeljövőben, akkor bizonyosan nagyon nagyon jó indokom lesz ráá)

 

2 komment

süti beállítások módosítása