Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Rami (azaz Lilla) tegnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

2010.03.20. 16:02 Ooorsi

jajj, nagyon jó móka volt a tegnap este. A fiúkat naívan magukra hagyva lementünk egy parkba és amíg körülöttünk futottak a fittek, mi citromos gössert (Lilla) meg bodzás radlert (Réka) ittunk, és hülye sztorikat meséltünk, főleg én(Réka), bizonyítván Raminak (Lilla), hogy én bizony egy lúzer vagyok voltam. De fájdalom elkezdtünk fázni, ezért a szórakozóhely felé orientálódtunk, ahol azt beszéltük, hogy Szekeres akkora mint egy majom ülve, ezért a Riki meg a Barbaró csak magasnak tűnnek. Aztán odaértünk és be kellett látnunk, hogy tévedtünk, mert csak kurva magasak. Segítettem két kislánynak kinyitni valami söröskupakos piát, tényleg nemtommit, aztán behatoltunk. Találkozunk Panccsal, jót dumáltunk bemutatta a pasiját, jó arc volt, tök jó, örö é ódottá. A felhozatal az volt amire számítottunk, 14-16 éves fiúk-lányok, mindegyik a lúzerebbik fajtából, jesszus mit műveltek ezek, és hogy ezeknek a Junkieséknek mennyire birka türelmük van!!! Le a kalappal. Elég is annyi, hogy 3 órát vártunk a koncertkezdése, ami kicsit idegörlő lett volna, ha nem kezdünk el szappanoperákat látni minden eseményben, ezért neveket adtunk a karaktereknek (pl ott volt a 14 éves Balázs, meg a 14 éves Danim, hát megtéptem volna a husán az arcot, ahogy az olyan öreglányokhoz illik, mint amilyen én vagyok). Volt nagyon kicsi fiú báttyal meg apukával, volt egy lány, akinek akkora orra volt, de akkora, de nem viccelek, akkorraaaa :D há, még mindig részeg vagyok kicsit. A fejemben őt Szilvinek hívták. Volt még egy Péterünk, a csődőr :D Meg egy furi 1 fiú két lány-trio, ahol is a fiú lefényképezte a barátnőjét, mikozben az csókokkal borítja a Barbaró gyereket..O.o wtf?? Egyszer kétszer annyira figyeltem már az eseményeket, hogy azt hittem, hogy végül engem gondolnak majd megszállottnak :D Na mindegy, végülis megérte várni, a koncert nagggyon jó volt, sok klassz számmal, megállapítottam, hogy valami sosem változik: még mindig nagyon jó koncert közönség vagyok, ennek a folyománya, hogy alig van hangom, és rettenetesen fáj a torkom. (Ramival már a koncert után a csendes utcán is ordítva beszéltünk, annyira bedugult a fülünk. Ja, meg majdnem elütött minket egy rendőrautó, amikor szabályosan a zebrán haladtunk át, de aztán futnunk kellett, mert nem is lassítottak).

Persze a fiúkat nem kellett volna hagyni, hogy kedvükre kocsmázzanak, mert nem tudnak viselkedni, és részegen modortalanok. Mi csak két pálinkát ittunk, de az valami rettenetesen rémes volt. (részemről nekem 2 radler+2pálesz+2sör elég volt a pokoli másnaphoz, hogy bírtam én ezt régen???) Az álneveinkre nem volt szükség, mert mi tudunk viselkedni és megbízhatóak vagyunk :D

 

9 komment

süti beállítások módosítása