Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

öröm, üröm, rámmámorvár

2010.03.18. 19:41 Ooorsi

 Ő.. a tegnaphoz képest egész pofásan összeszedtem magam leszámítva, hogy tegnap nem sikerült megnézni nem legálisan a Hős alakulatot, aztán amikor éppen a héten kimosott zoknikat párosítottam (kimostam az összeset -kell a zoknigombóc csatákhoz), felhívott egy cég, ahová még a hónap elején pályáztam: hétfőn interjú *hülye táncos effekt*. A mai interjúra csak félgőzzel készültem, minden mindegy alapon, egésznap junkiest hallgattam a holnapi koncertre melegítve, többekközött a "buli van faszikám, dübörög a zene, hülye aki ilyenkor is kesereg" életérzéssel. Az odaút is vicces volt, kezdve azzal, hogy a buszmegállóval szembeni játszótérre pisált egy faszi, részemről szívesen odamentem volna hozzá egy húskloffolóval. Na mindegy, Pesten természetesen egy fickó (akit egyébként nem kérdeztem) teljesen elirányított, de éreztem valami késztetést, hogy ne hallgassak rá, ezért megkérdeztem mást is, hát mit ne mondjak, a keresett utcától 50m-re álltam, ahonnan a hülye faszi elirányított volna még, hogy menjek egy megállót villamossal meg mit tudom én. Na mindegy, célbaétem, interjúztunk, hazajöttem, volt egy kis kalandom a hazabuszon is (nem volt nálam elég kp :D), de folytattam tovább a koncertrekészülést (csak egy másik buszon :D). Itthon már kissé lehervadt a vigyorom, mert felhívott az egyik pályázatom, amiben nagyon bíztam, hogy kössz, de kössz nem. 

A Dani kitalálta, hogy ha nagyon nem jön össze semmi, akkor a Dani virágkötő nagynénjével csinálunk egy virágboltot, ami nekem átmeneti lenne, de az igazág az, hogy gyerekkorom óta van bennem némi késztetés a virágkötéshez, másrészről kiélhetném a születendő kreativitásomat. Kedvem az van hozzá, de azért visszalépés lenne, de csak átmeneti megoldás. (hacsak végül minden felsőoktatásba szánt energiák ellenére ebben nem találnám meg magam :-) )

Rami készülj, holnap csajbuli, szét ordítjuk a torkunkat (én biztosan, főleg, ha régi számokat játszanak), de illendően viselkedünk. A Balázstól elkértem a számod, a biztonság kedvéért. Vegyek Neked is elővételis jegyet?

 

2 komment

süti beállítások módosítása