Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

#399

2010.02.23. 20:52 Ooorsi

Ma remek délelőttöm volt, elmentem ügyet intézni a városban, és mesésen csodásan remek idő volt, annyira élveztem a sétálgatást, szó szerint andalogtam! Az ügyintézés is a vártnál sokkal simábban (és nem utolsó sorban olcsóbban) ment, aztán bementem egy könyvesboltban és csorgattam a nyálam egy csomó klassz könyvre, a délelőttömnek ez az egyetlen pillanata volt, amikor nem kívántam a Dani társaságát - ő utálja, ha együtt megyünk könyvesboltba, mert órákig képes vagyok bámészkodni. Láttam ilyen könyveket, hogy "Biztos, hogy ő az igazi?" hát.. szerintem ha kérdezni kell, akkor biztos, hogy nem.. na mindegy, aztán haza andalogtam, megnéztem a szomszédokat, felmentem Pestre, hát naná, hogy volt megint 3/4 órám az interjúig, úgyhogy fel alá sétálgattam az utcákon, eléggé furcsa volt másoknak, hogy valaki lassan halad a fővárosban :D Az interjú szerintem jól sikerült, a környezet, meg a főnök is szimpi volt, meglátjuk mi lesz.

Azon gondolkodtam, hogy a héten 3 olyan helyre megyek interjúra, ami a szakmám teljesen más szegmensei. Nem is tudom melyiket csinálnám a legszívesebben. Multiból már van tapasztalatom, tanácsadásból meg munkakölcsönzésből még nincs. De sajnos most nagyon-nagyon bejött a pénz tényező.

Az esküvővel kapcsolatban felmerült valami, ami miatt át kell gondolnunk az egészet (na nem azt, hogy összeházasodjunk-e, hanem a lagzi részét), mert elhangzott egy mondat, amit nem állhatok, és nem vagyok hajlandó kitenni magamat ennek. Ezzel lesz némi probléma, főként anyagi, de pozitívan és humorosan állok az egészhez, mert ha mi a Danival összefogunk, abból csak móka és kacagás lehet.

Holnap interjú, aztán Petra, aztán interjú. Várom már, nagyon kiváncsi vagyok a munkahelyekre, bár valószínűleg elég fárasztó lesz (az egyik helyen 1 óra tesztírás+1 óra szakmai beszélgetés). 

Jó hír, hogy a konzulensem visszaírt, hogy zsír minden, szóval nagy aggódni valóm már nincsen ezen.

Rengeteg gondolat kavarog a fejemben, a tavasztól elkezdve a ma látott könyveken át az esküvőn keresztül a munkáig tényleg minden.

 

3 komment

süti beállítások módosítása