Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Hát ez húzós volt..

2010.02.19. 21:32 Ooorsi

Csütörtök délelőtt 10 óra.

Én fekszem a gyenge és teljesen kifacsart porhüvelyemben, az ágyban, nyakig takarózva, tulajdonképpen éberkómában, amikor Dani telefonál, hogy kaptam egy levelet, ami fontos lehet. A lényeg, h pénteken aki nem megy suliba, az csak jövőre veheti fel a tantárgyat,  így a ráépülő okosságokkal csúszik egy évet. Hát ezek után hosszas telefonálgatások meg szervezés, meg hiszti után végülis elintéződött, hogy mégis megyek Pécsre, bár én tömegközlekedésileg szándékoztam, apa a hős, volt olyan tündér, hogy elvitt. Szóval készülődés, búcsú Danitól, és felvértezve magam a világ szemétségeire, elindultunk a Mecsekbe. Aztán laza családolás, egy telefon, hogy várnak egy állásinterjúra szerdán 11re, aztán alvoá, mit ne mondjak állatira elfáradtam. 

Péntek. Irány a suli. Éppen csak kicsit tévedtem el odafelé, meg még kutyakakiba is léptem, de végülis odaértem. 10kor start, fél 1ig tulajdonképpen még semmi érdemi nem történt, ebédszünet után sem, ismét meghallgattuk, az "ilyet és ilyen színvonalon még soha senki nem tanult, nem adok felmentést, aki nincs itt az nem teljesítette a követelményt, bukta". Hát akármennyit is szídtam gödöllőt, és szídom is tovább, de ma ismét semmi újdonságot nem tanultam. Na 5kor indulás haza, apa már várt, szakadó eső, ködfoltok, kicsit olyan volt, mintha a pokol törne fel éppen: az aszfalton a ködfoltok olybá tüntek, mintha hő áradna belőlük. 

Közben hívtak a múlthét pénteki interjúról és tegnapi lemondottról, hogy kaptam új lehetőséget, szerdán megyek, 15re.

Végül hazaértünk. 3 nap alatt összesen egy tányér főtt krumplit, 9 szelet pirtóst, és némi kekszet vettem magamhoz. Ma este már ettem, tuti kihányom, de nem baj, most már jobban vagyok, teljesen jól, kicsit még gyengécskén, de azért rendben. (bár most fáj az egyik nyirokcsomó az állkapcsom alatt, de lehet, hogy a hülye állkapocsfájás sugárzik ki).

A holnapi buli nem marad el, természetesen, de nem ismételjük meg a szilvesztert (megfogadtam, hogy csak egyfélét iszok, az is valami olyan lesz, ami elég erős, hogy fertőtlenítsen :D)

Hullafáradt vagyok. Fürdés és elájulás.

komment

süti beállítások módosítása