Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

10 dolog amiért nem olvasok női magazinokat se papiron se neten

2010.01.31. 18:41 Ooorsi

Néha azon gondolkodok, hogy milyen jó lenne valamilyen "női" honlapot olvasgatni, de egyszerűen képtelen vagyok azonosulni az ott szerepeltetett értékekkel.

Ezért most következzen a népszerű *10 dolog* rovat:

10 dolog amiért nem olvasok női magazinokat se papiron se neten: 

1, nem akarok úgy kinézni mint egy sztár. (nincsenek is dagi sztárok :D -alapból diszkriminálva vagyok tanácsilag, ha meg mégis molett, erőscsontú vagy teltkarcsú -vagy más hangzatos névvel illetik a dagikat-, tippeket adnak, azokat is csonti alakú lányokon mutatják be, hogy milyen jól áll. kössz, de passz.)

2, minden "lelkis" párkapcsolatos tipp arra utal, hogy valamilyen szinten hazudjál magadnak, vagy a párodnak, mindenesetre erősen blokkold le az igazi énedet. Ezek a hasznos tanácsok aztán jó szolgálatot tesznek 3 év együttélés után, amikor már képtelen vagy tovább megjátszani magad, aztán jönnek a gondok. (holott a társad igazán szeretett volna, akkor is, ha magadat adod, csakhogy egy teljesen más embernek mutattad magad, és most meg van lepve. De most komolyan, az a férfi, aki nem fogja a fejed hányás közben, nem is szeret igazán. (és ez nem csak az együttélőknek szól)

3, nem érdekel a horoszkóp.

4, nem főzök ehetetlen kajákat, főleg olyan összetevőkből, amiket kb megyénként egy boltban lehet venni egyzsillió forintért.

5, ugyanez vonatkozik a lakberendezésre. Csak olyan ötletek vannak, amik kivitelezhetetlenek milliós nettó bevétel nélkül. (és nem vagyok hülye, tudom, hogy csak ötleteket adnak, amiből mindenki asszociál, de akkor is)

6, nem csak a nemi betegség a betegség, nyugodtan lehetne írni egy hurutos mandulagyulladásról is mindenféle természetes meg homeopátiás gyógymódot.

7, ha nem akarok fogyókúrázni, vagy éppen nem állok fogyókúra alatt, akkor már nem is vagyok nő?

8, ha nem sminkelem magam, mert megtehetem, akkor már nem is vagyok nő? 

9, nem vagyok hajlandó rajongani a drunkolexiás amerikai kurvákért (magyarokért se, meg semmilyen nemzetiségűért se), akik csak azért híresek mert feldobtak magukról a netre pár félmeztelen képet. Meg senki másért sem vagyok hajlandó rajongani, csak zenéért meg könyvekért. (miért nem lehet értelmes emberekkel interjúkat készíteni??)

10, NEM CSAK AZ ANYAGI JAVAK TEHETNEK BOLDOGGÁ!!!!

Egyedül lennék ezzel? Nem hiszem. Vagyis remélem, hogy nem. Aki egyetért mondja "én"!

Aki meg tud egy olyan oldalat, ahol nem találkozok a fenti 10 pont egyikével se, de mégis nőknek szól, az értesítsen. (az esküvős-babás honlapok nem érenk, mert az esküvősöket kivülről fújom, a babás meg még ráér.)

6 komment

süti beállítások módosítása