Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

'Megvan a tökéletes' részletezve

2010.01.24. 22:12 Ooorsi

Na, azért dobtam csak fel a fényképet, mert teljesen  fel voltam spanolva, és nem is volt türelmem írni, csak közölni az örömhírt. De megér egy pár sort.

Tegnap az esküvő kiállításon kaptam egymillió szórólapot, este csak úgy unalomból megnézegettem őket. Találtam egyet, ami érdekesnek ígérkezett: az a szalon, amely előtt gyerekkorom óta csorgattam a nyálam nyitva volt a hétvégén, plusz még adott is 25% kedvezményt is. Vártam reggelig, a nyitásig, feltelefonáltam őket, hogy akar-e még mára egy időpont próbálni, hát persze, 11re mehetünk. Mentünk is.

Felpróbáltam 4 ruhát, az első nyakbaakasztós, uszályos, Daninak nagyon tetszett. Második pánt nélküli, egyenes mellrészű, nem uszályos szoknyás. Harmadik, szintén uszályos, szintén pánt nélküli. Negyedik, uszályos, nyakbarakós, de nagyon nem szép. Tanakodtunk a Danival, hogy milyen is legyen. Először elvetettük az uszályos fajtákat, mert mi van, ha 1, esik az eső, bevonul a násznép a templomba, polgári szertartásra, aztán én? Feltörlöm az egész termet, na neeeeem. 2, kényelmetlen, 3, nem az esetem, 4, Mi van, ha vonulás közben apa rálép a szoknyámra, és még hagyján, hogy pofára esek, de még a ruha el is szakad, és kilátszik majd a seggem. Kell csinálnom esküvői bugyit. Oké, ez a kérdés megoldva, nem lesz uszály. És mivel valami csoda folytán mégis a pánt nélkülit tartottuk a legjobbnak, mondtuk, hogy akkor egy olyasmi ruhát, mint a második: pánt és uszály nélkül. Erre a csajszi hozta ezt a gyönyörűséget. Felpróbáltam, és nyert. Kimentem, megmutattam magam a Daninak. És nyert :-) Megkérdeztük az árát, kedvezményestől, olyan barátságos volt, hogy majdnem elsírtam magam, le is foglalóztuk, lefotóztuk, miénk :-)

 

Mindig, egész életemben tudtam, hogy ez a szalon, és a rám jellemző murphy törvény szerint nyilván a 100., utoljára felpróbált ruha lesz a nyerő.

 

Valahogy most ezerszer jobban várom az esküvőt, mint előtte, és rémesen messzinek érzem még októbert. Valamint már az sem tűnik olyan rémisztőnek, hogy egész éjszaka ebben a csodaszép ruhába legyek :-)

Így már talán kicsit több látszik a ruhából.



Annyira fel vagyok spanolva, hogy kedvem lenne jövőhéten megszervezni mindent, ami eddig nyűgnek és fáradtságos hülyeségnek tűnt. 


Annyira messze van még az esküvőőőő :-(

3 komment

süti beállítások módosítása