Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Így telt a karácsony

2009.12.27. 10:15 Ooorsi

(Edit, Gabi, nektek ismerős lehet a bejegyzés :D)

 Nagyon büszke voltam magamra, hogy már hétfőn-kedden minden fajta bevásárlást elintéztem, kaja, ajándékok, minden, csak ugye a fa volt hátra, szerdára. Úgy kezdődött a nap, hogy Danival bementem reggel dolgozni, mert anyukájával bizniszeltünk és ott találkoztunk, utánna megyünk fát venni. Csak közben a Daninak el kellett intéznie egy csomó mindent a cégnek a városban, így együtt mentünk, tök jó volt, nagyon élveztem. Vittünk ügyfeleknek ajándékot, vettünk üdülési csekket, voltunk a postán, de ott, ahol a kismanók dolgoznak, ahová halandó be sem léphet, és utánna voltunk fát venni, négy helyen voltunk, de rémesen rosszkor vettünk fát, mert már drága volt, és még nem árazták le, na mindegy, de végülis szép fácskánk van, 2 méteres, mert mi a nagy fára esküszünk. De valószínűleg jövőre már pici, cserepeset veszünk (eddig is akartunk, de fehérváron nem találtunk), na mindegy, így délután értem haza, hulla fáradt voltam, és a sok előkészületet, amit meg akartam csinálni elnappoltam (csak a takarítást csináltam meg, a főzést-sütést nem). Reggel hatkor keltem, megcsináltam mindent, mire jött volna a fadíszítés meg a reszkessetek betörők, a Dani szülei telefonáltak, hogy még egy ajándékot vennünk kell (ez volt 3/4 12-kor) ezért is rohantunk egy sort(közben találkoztunk Panccsal), de meglett (hállelújá), aztán dög fáradtak voltunk, muszáj volt lepihenni (azért a reszkesseteket megnéztük :-) ), aztán kicsi alvás, és már mentünk is anyáékhoz, onnan 10 után értünk haza, ajándékoztunk egymásnak, Dani spongya bobos monopolit kapott, egyből játszottunk egy kört, utánna még megnéztünk egy filmet, amit a Dani kapott anyáéktól (star trek), úgyhogy fél 4kor aludtunk el :-)
Másnap sűrű ásítozások közepette keltünk 10-11 között, hogy ma nem csinálunk semmit, de nem voltunk egészen biztosak abban, hogy melyik nap van a Daniéknál a karácsony -25 v. 26? hát telefonáltunk, és még szerencse, mert aznap volt! úgyhogy gyorsan megsütöttem a sütit, amit szerettem volna, aztán játszottunk még egy monopolit, és már indultunk is, ott is nagyon jól éreztük magunkat, tök buli volt, leszámítva, hogy egy merőkanálnyi francia salátát magamra öntöttem, de nem volt ciki azért :-)
Tegnap meg ténylegesen nem csináltunk semmit, csak a szüleinktől kapott kaját melegítettük-ettük-melegítettük-ettük, monopoli, tv, alvás, este meg a mozi (avatar)
Na a filmről majd írok bejegyzést a blogomban, senki ne olvassa el, amíg nem látta. Amúgy, szerintem jó volt. 
Ma megyünk a Dani szüleihez ebédre, de semmi más programunk nincs, csak a pihenés.

Amiket kaptam:
gyúródeszka meg sodrófa, parfüm (halowin :-) ) egy ráncmegelőzőkrém (lehet, hogy ciki, de a szememnél a nevetőráncok veszélyesen mélyek, és én úgy tudom, hogy a megelőzés a lényeg, és ugye én nagy nevető vagyok..., és egy bizonyos kor felett...:D), ágynemű huzat, egy pulcsi, programozható állomásos rádió, (ezeket a szüleimtől, de lista nem teljes, csak most nem jut eszembe más), tesóméktól egy memóriakártyát a telómba, egy hajpántot, amin van egy masni, tök menő, egy egy olyan alkarmelegítőt, ami olyan, mint egy hosszú kesztyű, csak nincsenek ujjai, tudjátok, Danitől könyveket kaptam, memóriakártyát a telefonomba (hát ez így jött ki :-)), meg ugye a nyomtatót, a Dani szüleitől kaptunk egy porszívót, meg kaptam egy tollas pólót a szoknyámhoz, a Vikitől meg egy-egy simpson-os párnát kaptunk. A Dani nagyszüleitől konyhai izékat kaptam, üveg vágódeszkát, meg ilyen fakanál tartó izét, meg egy gyufatartót, kaptunk borospoharakat (az még úgyse volt), hú ennyi. kb. 

Na egyszó, mint száz, jó volt ez a karácsony. 

Már tök bennem van az évvégi számadás, majd előkeresem a tavalyi fogadalom listámat, kiváncsi vagyok mit sikerült, és mit nem megvalósítani (a leszokok a cigiről pl teljesen kipipálható).
 
 

komment

süti beállítások módosítása