Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Az elmúlt napok

2009.12.23. 04:12 Ooorsi

Előre szeretném bocsátani, hogy túl sok dolog történt, és mivel egyszer már egy Gabinak meg Editnek szánt levélben már megemlékeztem a történésekről, most egyszerűen csak bemásolom amit küldtem(szóval Edit, ha olvasod, ne lepődj meg, ha de javu-d van :-) ), pár dolgot kiveszek azért belőle, szóval, ha nem a szokásos módon érthetetlen a szöveg, az csak ezért lehet:

 

Először is elnézést, amiért ilyen sokáig nem jelentkeztem, de az az igazság, h totál beszippantott a karácsonyi készülődés, pénteken, hétfőn meg kedden is legalább 3-4 órákat bóklásztam ajándékok meg mindenfajta egyéb kellék után, így hulla fáradt voltam minden nap, este meg,mire a Dani meg a laptop hazakerül általában nem érzek magamban elég elszántságot ahhoz, hogy még netezzek is.
 
DE! most itt vagyok, és bár nem emlékszem mit írtam utoljára, mire reagáltam, most megpróbálom összeszedni a gondolataimat:

Na hogy velem mi van: hát, múlthét közepe óta megy a véghajrá ajándék meg karácsony ügyben, órákon át talpaltam a legkülönfélébb helyeken az ajándékok beszerzése érdekében (én a megnézem 3-4-5 helyen és a legjobbat a legjobb áron veszem meg típus vagyok - jól rá is fáztam, már novemberben megvettem a Daninak szánt                                                 * akkor az olcsó volt, igenám, de már láttam olcsóbban is :S evett a méreg rendesen). 
Szeretem az ilyen bevásárló körutakat, találkoztam egy csomó ismerőssel, sajnos volt, aki nem ismert meg, ami végülis jó, mert nem annyira értem volna rá órákat trécselni, másrészt azért egy heló jólesett volna olyanoktól, akikkel együtt pörögtünk a bulikba sok-sok éjszakán/éven keresztül. Hát, furi az élet. Meg az is furi, hogy sokan nem változnak semmit az évek az alatt. 
Na, szombat: Az időjárást előre nem látván, 3ra beszéltünk meg egy vidéki potenciális esküvői helyszín szemléjét. Szép laza tempóval előbb-utóbb majd csak odaérünk hozzáállással érkeztünk meg, a hely szépségéből (egy parkerdő) nem láttunk semmit, csak néhány fenyőfát súlyos hótömegek terhe alatt roskadozni (de tényleg nem láttunk mást, az utat se pl). A hely szép volt, bár én valami flancosabbra számítottam, de sajnos a hely költségeit nem a mi pénztárcánkhoz mérték, valamint az egyébként bizonyára nagyon kedves nő úgy beszélt, mintha olyan teher lenne az esküvőszervezés a részükről, amit köszi, de kössz nem szeretne csinálni. Ami nekem kicsit furi volt. Ráadásul a két helyszínük közül végig a kisebbet próbálta tumkálni, ahol nyilván nem férünk el (és itt visszakanyarodunk oda, hogy nekik ott egszerűbb lenne megoldani...). Az italárak horribilisek, és nem lehet bevinni, szóval jó lesz nekünk a kis retro menza egyzsilliárd liter piával, franyesz kajával és ordenáré bulival.
Amúgy a helyszín "csak" Agárd volt, úgy, hogy lementünk Velencére egy barátunkért, aki a fenti helyen szakács, és úgy vissza akárdra, elárulom: fél 3kor indultunk el itthonról és 6ra értünk haza (Agárd amúgy 10 perc kocsival, ha nincsen nyakig érő hó). Volt valami eszeveszett vonzó abban, ahogy autóztunk a tompa szürke utakon, és körülöttünk minden, de minden hófehér volt, és szakadt a hó, klassz volt. Így talán még nem is láttam a Velencei-tavat sem (vagyis hát igazából nem is láttam, csak egy nagy-nagy fehér foltot, a többi fehér között, csak ebbe nem votlak megszakítások).
Vasárnap végre volt egy pihinapunk, a kaját már előre megfőztem szombaton, szóval nem igen volt dolgom, társasoztunk egy csomót, én olvastam rengeteget, Dani számítógépezett, marháskodtunk, aztán azért kicsit pakoltam/takarítottam így az ünnepek előtt, este meg végre meg tudtam nézni a Karcsi és a csokoládégyárat. Már nagyon kiváncsi voltam rá, mondjuk a hetvenes évek beli változatát is szeretném megnézni a Gene Wilder-rel, de örülök, hogy láttam, féltem amúgy, hogy nem fog tetszeni, de végülis jó volt, gyorsan el is kezdtem olvastam, még nem fejeztem be a könyvet, de elég jól ragaszkodtak a történethez a filmben.
Hétfőn Daninak volt még egy vizsgája, kikisértem a vasútállomásra, felugrottam apához, aztán újabb 4 órás vásárlás vette kezdetét (sokan olyan ajándékot kértek, ami alapból nem nagy cucc, de a gyakorlatban egyszerűen lehetetlen volt beszerezni, ezer boltban voltam).
Utánna mivel szétfagytam bevágtam magam egy kád forró vízbe, meg egyébként is relaxfürcsi az esti buli előtt, szépen összekészülődtünk, majd elmentünk az étterembe. Nem volt valami nagy szám, de azért kellett ilyen eldugott kis no name helyet keresnünk, mert a Daniék egy ex-munkatársa a régi cégtől az csendestárs ebben a vállalkozásban (titokban rakott be pénzt az új cégbe, és ha majd jobban mennek a dolgok, akkor átjön véglegesen), és hát ez nem kellene, hogy bárkinek is a fülébe jusson, ezért olyan helyet kellett válaszani -mivel ez a csendestárs is meg volt hívva), ahová a kutya se jár.Hát ez sikerült is, tekintettel arra, hogy a hely 10ig van nyitva alapból, de mi hajnal egyig ott voltunk :-) A buli családias volt, 9-en voltunk, de jól éreztük magunkat nagyon, a buli végén még a fiúk elmentek folytatni a mókát, de én kidőltem, és hazajöttem, mondjuk a Dani is, 1-1,5 óra múlva már itthon volt. De összességében klassz volt, hogy nekem is részem van egy kicsit a céges karácsonyozásban, annak ellenére, hogy munkám az még mindig nincs :(
Tegnap, azaz kedden -mondjuk elég nehéz volt felkelni pár óra alvás után-, de fél 9kor már bele is vetettem magam újfent a vásárlásba apával, úgy cirka délre haza is értünk, DE megvettem minden ajándékot, csomagoló anyagot, masnit, kajához kelléket, egyszóval MINDENT! Annyi van még, hogy a karácsonyfát ma vesszük meg, meg a Petráék ajándékat (névtábla az ajtóra) ma hozom el, mert arra várni kellett mire elkészül.
Egyébként tegnap /vagy ma? most mi van? mingyárt elmondom miért írok levelet hajnali fél 4kor/ este volt itt a Petra egy rituális mézeskalács sütésen. Tök jó móka volt, bát mivel nem tudtam elkérni anyától a nyújtódeszkát meg a sodrófát jobb híján gyurmáztunk a tésztából és mókás kis lapos dolgokat készítettünk, a legkülönfélébbeket (száj, koponya, csiga, betűk, süni, szivecske, menyasszony, nonfiguratív valamik), jó móka volt :-)

Hát én a hétfő éjjeli alig alvás után kedden/tegnap már 10kor lefeküdtem, el is aludtam hamar, aztán rosszat álmodtam (követett egy pasi, és mindenhová utánnam jött, a Danit meg valamiért nem tudtam elérni, hogy jöjjön és segítsen, és be akart törni a lakásba, meg mit tudom én, a lényeg, hogy elég ijesztő volt), aztán most nem tudok aludni.De ez kapóra jött, mert annak ellenére, hogy megígértem Editnek, hogy este írok, nem bírtam rászánni magam.
Még valami fontos, bár addig talán még kontkatolunk:December 26. RTL Klub. 16:45. MI A MANÓ c film!!! kötelező megnézni, akkora hülyeség, hogy valami elképesztő, a Will Farrel játszik benne (Diszkópatkányok), de zseniálisan vicces az a film!!! Mondjuk én sajna szerintem pont nem látom, mert aznap megyünk a Dani szüleihez, ami persze nyilván klassz, de azért az a film nagyon jóóóó.
A karácsony nálunk úgy lesz, hogy holnap/ma? szóval szerdán előkészítek egy csomó kaját, húspanírozás, tortasütés stb, és 24.én reggel megnézzük a két Reszkessetek betörők!-et, közben feldíszítjük a fát,becsomagoljuk az ajándékokat, sok boldogságot kívánunk mindenkinek, aztán csinibe öltözünk és az ajándékokkal meg a félkész kajákkal együtt áttelepszünk anyáékhoz, ott kisütöm a húst, aztán ott vacsizunk. Jönnek a tesómék is, a család hölgy tagjai különféle menüket készítenek (+ apa elvállalta a krumplipürét), és akkor szépen megajándékozzuk egymást. Aztán hazajövünk, és itthon meg kettecskén ajándékozunk még. 25.-én itthon leszünk, valószínűleg anyáék majd átjönnek egy kicsit, 26.-án meg mint említettem a Dani szüleinél lesz hasonlóan nagyszabású karácsony (mind a két ágról jönnek a nagyszülők meg a tesók is családostól).

Szóval, ha ma megvesszük a fát: tőlem jöhet a karácsony, én készen állok!!!  

Mostmár visszabújok az ágyba, 4 óra van, talán már van a cartoon networkon Billy és Mandy.

* kihúztam az ajándék nevét meg árát, hátha olvasod a blogot még karácsony előtt, hát nem innen fogod megtudni, karátocskám! :-)

komment

süti beállítások módosítása