Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

megint hétfő

2009.12.14. 20:10 Ooorsi

Tegnap éjjel hajnalig valamifajta gyomorrontásom volt, ami igen hálátlan tud lenni, hajnali fél 3kor... viszont kellemes meglepetés volt, hogy fél kettőtől van a comedy-n mocsok machok meséi.

Reggel ennek megfelelően úgy néztem ki, mint egy ..egy izé. úgy is éreztem magam. Visszafeküdtem amikor Dani elment, éppen azt álmodtam, hogy valami ordenáré ocsmány undorító lila ruhát kellett viselnem az esküvőn megspékelve még valami sárga ronggyal, ami a nyakam és fejem köré volt csavarva - kissé indiais stílusban, aztán bőgtem, mint valami idióta, és pont bejött a Dani, és azt mondták neki, hogy azért sírok, mert rámjött az arapara, és nem akarok hozzá menni, holott dehogy, csak azért borultam ki, mert ronda voltam, ronda ruhákban, ronda sminkben (ami mondjuk nem látszott a ronda sárga kendőtől). Ekkor felhívott anya, hogy elújságolja, hogy új taggal bővült a család, unokatesóm felesége egészséges kislányt hozott a világra, Liliána, isten hozott köztünk! Legyél egészséges és boldog! Aztán visszaaludtam még egy kicsit, és azt álmodtam, hogy tanultam a holnapi vizsgámra (jogos...), de két kígyó megtámadott, és megmarták a kezemet, és utánna szólni akartam apának, aki egy másik szobában volt, de nem tudtam, mert megnémultam! Na az de szar volt!

Később újabb sokk: láttam valami hülyecsatornán egy szülést, de otthonit, ezer kamerázó/fényképező rokonnal -anyáááám ez mekkora hülyeség!!! és utánna még bevitték az idősb gyereket is, amikor anyu még ott feküdt tök pucééééran!!! váááááááá.

Újabb ugrás az időben, csináltam vacsorát, tök mindegy, a tepsi kicsi lett, a cucc kifolyt le a sütő aljára, laza füst, kereszthuzat minden ablak tökig nyitva, egy ronggyal terelgetem ki a füstöt, és bár le voltak kapcsolva a villanyok, és tök sötét volt, de valamiért a szembeház erkélyén dohányzó alak mintha harsány röhögésbe kezdett volna ennek láttán.

Mókás.. Holnap vizsga, szart se tanultam, kérek mindenkit, hogy mormoljon egy imát értem, nem akarok megbukni, főleg etikából nem! 

vááá

komment

süti beállítások módosítása