Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Hétvége

2009.11.29. 21:36 Ooorsi

Nem rossz, sose legyen unalmasabb hétvégém :-)

Pénteken a Danival a meló után (mármint az ő meló után, engem még vissza se hívtak egy csomó helyről :S) elmentünk vásárolni, ettünk hot-dogot, mindenfélét, utánna elmentünk tollasra, ott a Vikivel egy csomót röhögtünk, aztán hazajöttünk, jó sokáig fent voltunk. Szombaton Dani suliba ment, én meg anyáékhoz, utánna itthon pihengtünk, majd elmentünk este a karácsonyi vásárba, klassz volt este sétálni, a feldíszített és fahéj illatú városban, megnéztük a betlehemeket, nem is tudom mikor láttam utoljára. Akartam inni forraltbort is, de a DAni meg nem szereti, magába meg csak az ökör iszik. Aztán elindultunk haza, szépen komótosan, jött egy meghívásunk egy koncertre, de oda nem mentünk, csak a sarki kocsmába egy sörre (kettő lett belőle), ahol ott volt a Bandi, Eky, Noja, meg Hemo, és a Banditól nyertem 2 milliárd forintot (kérdés: ki játszotta Sylvester Stallone partnerét a Tango & Cash c. filmben. A, Patrick Swazey -by Bandi-, B, Kurt Russel -by én- aki szerint a Bandinak van igaza, és nem Kurt Russel játszik benne, akkor nem nyertem 2 milliárdot, de úgy gondolom, hogy mostmár gazdag vagyok - apropó légyszi valaki adjon a Bandinak 2milliárdot, hogy ki tudjon fizetni!!! -köszi), hazajöttünk, az igazat megvallva, hogy nekem jól a fejembe szállt a két sör, úgyhogy némi fanatikus harry potter kvíz után le is feküdtem. Itt jegyezném meg, hogy ma a harry potter kvíz top 20-ból 10 én vagyok :D Reggel jó korán felébredtünk, nem tudom miért, de aztán bohóckodtunk, ökörködtünk, kvízeltünk, aztán mentünk virágért, mert ebédre voltunk hivatalosak a Dani nagyszüleihez. Egész vicces volt, jó volt, és végre komolyan vette a család (nem a közvetlen, hanem a nagyszülők+nagybácsi) az esküvőt. Apropó: dátum lefixálva az anyakönyvi hivatalban: október 2.-án 17:00-én megházasodunk polgárilag :D   Na, az ebéd meg a pilledés után elmentünk az agárdi termálba, mert mindenki megérdemel egy kis lazítást (főleg, ha mindenkinek maradt még üdülési csekke :D), klassz volt, voltunk a külső medencében (víz kb 25°C levegő kb 5°C), nagyon vicces volt, aztán bementünk a melegvízbe, hú, az baba volt, aztán az élménybe, de aztán hazajöttünk, és most folytatjuk a jól megérdemelt pihit. Mármint a Daninak jól megérdemelt, nekem meg egyedül a hétvégém az, aminek a struktúrája nem változott meg, és ez jó, mert legalább ennyi állandóság van a szánalmas kis napjaimban. Mostmár kezdek elég borulátó lenni. 

Hahó, eladó a munkaerőőőm!

Holnap ismét irány pest, menyaruha Petrának, koszorús nekem, gödöllő közgáz tematikáért, aztán haza. Aztán gyúrni. Mert megint elkezdtünk gyúrni. szerdán voltunk, még mindig beszarás úgy fáj mindenem, de jó, mert minden nap szerda óta más fájt.  :D

na most búcsúzóul még elbúcsúzom.

komment

süti beállítások módosítása