Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Csak sorjában.. csüt, péntek, szombat, vasárnap

2009.11.22. 19:16 Ooorsi

Hát, mint írtam amit akartam mesélni az elszállt, szóval csak címszavakban:

Csütötökön állásinterjú a cégnél, próbanap, 3 pozíció, több óra telefonálgatás, intézkedés, jól kihasználták a próbanaposokat, 6 óra ingyenmunka után nagynehezen elbotorkáltam a Danihoz, akivel el akartunk menni A Helyszínre próba-enni, de nem értünk oda, így máshová mentünk. Este a Marximba mentem, találkoztunk a POPO-val, klassz volt kellemes, csak sajna rövidke, de megbeszéltük, hogy ezentúl havonta egyszer összeülünk. Pöcivel jöttünk haza, nagyon klassz volt, imádok sétálni, meg beszélgetni vele :-) Lemeózta a ruhákat, hát most már kb ott tartunk, hogy a 4ből kettő holt versenyben vezeti a népszerűségi listát, egy csak a Daninak tetszik, és kettőnknek (Edit + én) a legcsodálatosabb. Mondom ezt úgy, hogy a szabására gondolok, nem pedig a ruha hatalmába kerített megszédült fejjel, hogy pedig ő lesz az. Ahogy Pöpinek is mondtam, az a baj, az esküvő szervezéssel, hogy nincsen senki, aki fogja a kezem, hogy mit hogyan csináljak, nem tudok senkit sem felhívni, hogy -Te, ez hogy is volt? Mi a jó döntés? Mit kell figyelembe venni? Így kicsit nehéz. Főleg úgy, hogy Petra is tök el van havazva a saját lagzijának a szervezésével, szóval nem akarom még jobban lezsibbasztani a hülyeségeimmel.  

Pénteken elég nehezen sikerült a Danit munkába küldenem, de utánna felkerekedtem és becstelenül már novemberben megejtettem az első karácsonyi nézelődésemet/vásárlásomat. De annyira nem éreztem rosszul magam, mert a Fő utcán már felállították a Karácsonyfát és a karácsonyi díszeket. A Miku ajándékokat már megvettük mindenkinek (Danién még van pár finomítás, de nagyon tuti ;-) -mondjuk szerintem ő még nem vett semmit nekem :D). És hiába is próbál rajtam eluralkodni a karácsonyi hangulat NEM FOGOM HAGYNI MAGAM mert aztán decemberben meg majd már csömöröm lett az egésztől. Legkorábban miku után díszítem fel a lakást, a fát természetesen csak 24.-én délelőtt/reggel a Reszkessetek betörők! nézése alatt. Úgy néz ki 24.-én anyáéknál leszünk Petiékkel egyetemben, egy közösen készített karácsonyi estebéd fogyásztása közben. A Karácsonyi bulink ötlete még megvan, a szilveszter kérdőjel, de felmerült a kibérlünk egy erdei faházat sokakkal ötlet is felmerült, kicsit zs kategóriás horror ötlet, de mókás lenne. Na de a pénteki napra visszatérve: főztem egy jó bolognait, sütöttem egy tepsi mirindásat, felhívtak a próbanapos helyről, hogy nem én lettem a befutó -köszi és fu, előkészítettem a terepet, hogy a Vikit felkészítsem a bálra. Ez meg is történt, bár a végére tök elege lett belőlem, mert egyfolytában fényképeztem. Miután elment, a Dani hazaért, majd felugrott Ernő is. Ettünk sütit, meg popcornt, megnéztünk egy tök hülye filmet, és ÖHKH-nak fogadtuk egymást (Örökké Hű Frankó Haver) -mondjuk Danival már azok voltak, de beszálltam :D Közben nézegettem állásokat, és találtam egy nagyon jót, nem mondok semmit, de hiszek a sorsban, és azért hívtak már pénteken, hogy nem vettek fel, annak ellenére, hogy csak hétfőre igérték, hogy este megnézzem az álláshirdetéseket, és megtaláljam EZT!!!! tuti befutó. Remélem én is nekik. Ernő el, mi meg mentünk a Vikiért. Alvás.

Szombat reggel természetesen nem tudtam aludni, de egyik szobában Dani aludt (csak 11kor ment suliba), másikban Viki, mit cisnáljak? Hát elment anyáékhoz, felvertem őket a kedves reggeli zsibbadásból aztán apával kimentünk a piacra, meg bevásárolni. Aztán hazajöttem, Viki még aludt, aztán csináltam neki reggelit, meg megnéztünk egy filmet, én visszasüppedtem a kellemes reggeli zsibbadásba (úgy dél körül :D), majd miután a Viki hazament, elmosogattam, összepakoltam, meccset néztem, aludtam, majd vártam, vártam és vártam a Danira, akinek megint gondjai akadtak a déli pályaudvaron az eligazodással. Előkészítettem a piákat, beöltöztem a hacukámba, és vártam, hogy a Dani meghozza a fiúkat. Meg is érkeztek, elkezdtük nézni a Csillag születiket, és különféle szabályokat ötlöttünk ki a piálásra: pl akárhány 9-10 pont adatik, iszunk egy rövidet. Ez kevésnek bizonyult, ezért átmentünk az 5 vagy az alatti pontszám esetén iszunk egy rövidet programra, de az meg sok volt, így a végén csak minden apropó nélkül ittuk a rövideket :D Végül nekiláttunk készülődni a bulira, de ez röpke egy órába telt, amikor minden cselekedet után ittunk egy rövidet, majd végignéztünk egy rendőri akciót az erkélyről. Furi volt...

Végre elindultunk a buliba, az út is vicces volt, de most nem szorultunk be a játszótérre :D A buli egyébként határszar volt, nagyon kevesen voltak, ennek a negyede sem volt beöltözve, a zene megint csak határszar volt, egy kb 15 perces blokkot leszámítva, ahol a Danival vígan táncoltunk, ittunk koktélt, sört, találkoztam néhány régi ismerőssel, aztán elmentünk, mert nagyon uncsi volt. Átmentünk Fezenbe, ott dumáltunk Panccsal, aztán a záróra előtti utólsó negyed órában végignéztünk egy párt, akik szerintem aznap este jöttek össze, nem igazán törődtek azzal, hogy rajtuk kívül mások is vannak még ott, jó hülyét csináltak magukból, pl, amikor a csaj lejtett egy laza rúdtáncot a srácnak, aztán a srác lejtett egyet, de inkább magának, mert a csaj tök nem figyelt rá, és tulképp csak azt érte el, hogy ahogy felugrott a rúdra, azt majd' kiszakadt a helyéről, és még jól tökönös is vágta magát vele. Ez tette fel a buli szó i betűjére a pontot, gondoltuk akkor, így elindultunk haza, de közben a Bandi nyomott egy laza musical szerepet, és ahelyett hogy elkapott volna egy villanypóznát, kétlába közé kapott egy padot :D na mindegy, *nem beszélünk róla* :D

Klassz este volt, de mikor hazaértünk elájultunk, és bár vagy 20 tüskét ittunk, annyira nem voltunk rosszul (kivéve Ernőt, aki még itthon kitette a lecsós pizzát-de utánna jól volt). Ma másnapodás, börgöndi ebéd, móka, kacagás pihi, most megborbélyolom a Danit, utánna fürdök egyet, valami jó könyvvel, rendeltem már ajándékba magamnak egy könyvet, amit a Danitól kapok majd kareszra (Büszkeség és balitélet zombisan :D), na mindegy, a lényeg, hogy mivel nincs munkám nincs v.e.d.-sem :D

3 komment

süti beállítások módosítása