Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Viszlát Danubius

2009.11.19. 06:48 Ooorsi

Tegnap reggel meghallgattam az utsó danubiusos pirítóst, néha szimultán a bumeránggal, mikor felértem Pestre kialáltuk Petrával, hogy odamegyünk a danubius székházához. Ott voltunk, de kicsit uncsi volt (tanakodtunk, hogy megfogjuk egy csaj seggét és ráfogjuk egy mögötte álló srácra, hogy izgalmasabb legyen, meg ilyes. Szóval eljöttünk, voltunk ruhapróbán (az Erdélyi Mónika nevével fémjelzett szalon egy szar, és ha beteg leszek, azt az eladónő amúgy aranyos kislányától kaptam el, mert "beteg a gyerek, nem viszem iskolába, inkább magammal hozom az esküvői ruhaüzletbe, aminek a fele mikulásos dolgokkal van beborítva").

Este 11től megint rádiót hallgattam, az utolsó búcsúzásokat, bőgéseket, ellhangozz egy "kurva jó" és "hagyd a picsába" is, talán a rádió történetében előszőr (köszi Rákóczi Feri :D-amúgy az utolsó szó is az övé volt).

A végén nem volt szól a rádió, aztán az átállást meghallgatva: hát nem volt himnusz, hacsak a jóöreg Hálló hálló itt Rádió, hálló itt Budapest nem avanzsált népünk ünnepi dalává. Az első számok a Klassz Fm-en: 

1, Háló itt Rádió (ez jó választás volt)

2, Tankcsapda: Mennyország tourist (ez béna választás)

3, Gnarls Barkley: Crazy (ez jó szám, de egy Tankcsapda után????)

4, Madonnának valami új diszkó száma (mostmár tényleg egy csomó kérdőjel)

5, Quimby: Autók a szerpentinen (de most komolyan, ki a célcsoport????????)

6, Eros Ramazotti (totál nem értem ki a célcsoport)

7,Stereo MC - Step it up (már nem is gondolkodtam, hogy mit akarnak tulképp)

8, Holdviola: Bánat utca (asszem)

9, Simple Mind: Don't you forget about me

10, Ronnie samba (de nem a Matt Bianco-s, valami csajszi énekelte)

Szóval összességében a véleményem az, hogy nem igazán tudták eldönteni ki legyen a célcsoport (a jelek szerint mindenki, csak az nem, aki eddig Danubiust hallgatott), ezért fogtak pár számot az MR2-től, a Juventustól meg a Rádió 1-ből, és összegyúrták. Véleményem szerint ez nem túl szerencsés, mert így egy-egy  "mindenevőn" kívül senki sem lesz elégedett. Mert sztem aki Gnarls Barkley-t, meg Quimby-t hallgat, az nem kiváncsi Madonnára meg Eros Ramazottira, mondjuk én meg ezeket a folkos zenéket sem szeretem.

Érdekes.. kiváncsi vagyok a másik új rádión mi volt.

Amúgy ahogy én tudom hétfőtől megint lesz pirítós ugyanitt.

komment

süti beállítások módosítása