Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Váratlan események

2009.11.03. 20:49 Ooorsi

 1, Tegnap beszéltem az egyik kolléganőmmel, aki azzal kezdte, hogy ülök-e? Hát, miután elmondta, hogy mi a stájsz.. leültem. Szóval az ex-bosst kirúgták, a héten van utoljára, már meg is van az utódja. Tegnap lett hivatalosan bejelentve a dolog. Az ügy ráeső részében kicsit para a dolog, hogy a pszicho- és szociopata vadember élettársa agyon ne verje, hiszen ő volt az egyetlen kereső tevékenységet folytató a családban, és még a felsővezetői fizetéséből sem jöttek ki..

Az én nézőpontomból csak annyi, hogy WTF????????? A kollegina elmondta, hogy szigorúan bizalmasan volt kezelve a leendő elbocsátásom, hiszen az immáron többértelemben is ex-boss a feladatkörében visszaélt a hatalmával, így nem dicsekedett, hogy adott egy sanszot Nekem. Csak nem tudni, hogy ezt a Vezér tudta-e, illetve most átadja-e az infót neki, vagy az új hr vezetőnek. Mondjuk nem tudom milyen élet várna rám, ha maradnék a cégnél. Nyilván egy objektívan dönteni tudó ember felismerné, hogy a Dagidög az én feladataimon kívül semmit, de semmit sem csinál, és a Beszélőnevű sem valami hasznos munkatárs. Bár a kollegina elmondta, hogy ezt ők is realizálták, és egyből kezesbárány lett mindegyik, a legédesebb modorukban, amitől csak hányna az ember legszivesebben. Ráadásul az új bérszámos fószert is lehet, hogy kikúrják, mert viszonylag hamar kiderült, hogy szart sem ért a bérszámfejtő rendszerünkhöz. 

Na most, ugyebár holnap megyek interjúra, ami okés, meg klassz, és persze meg kell hallgatni, hogy mit kínálnak, de felmerül a kérdés, hogy az esetleges pénz és/vagy juttatások megérik-e, hogy egy szakmailag visszalépésnek minősülő pozíciót válasszak?

Lesz min gondolkodni... De majd nyilván okosabb leszek holnap az interjú után.


2, Esküvői helyszínünk ugyebár még mindig nincs, és ma szó szerint bekúszott a képbe, egyenesen az arcomba üvöltött egy lehetőség, amire csak viccből gondoltunk. Szóval a konkrétumot még nem írom le babonából, de kaptunk egy ajánlatot, aminek ugyan van egy jó kis ára, de ez az ár magába foglal egy csomó járulékos költséget, szóval akár még az is lehet, hogy jobban jövünk ki árban, mintha az egy főre jutó kaja ár olcsóbb, viszont a terembérlés, díszítés, catering, stb külön költség. De nem rakunk mindent a fekete lóra, ezért gyorsan rámozdultam és kéregettem még ajánlatokat, hogy biztosan lássuk, hogy mi-mennyi. Ezenkívül a fotósokat is kerestem, és kértem ajánlatokat, egy gyors kalkulációt is végeztünk Danival, persze még mindig azt mondom, hogy amin lehet spórolni fogok. Pl mennyasszonyi ruha+menyecske ruha+kiegészítők-cipők, fehérnemű, fejdísz, smink, fodrász, stb- nem lehet drágább 100.000 e Ft-nál!! Nem, egyszerűen nem. Fel se vennék egy ruhát sem, ami nem fér bele a keretbe, mert félteném és nem vagyok anyagias, nem hiszem el, hogy jó áron nem találok egy ruhát ami jól áll (egy filmben most ugornék az időben, és arról írnék, hogy 180.000 láttam egy olyan ruhát, hogy egyszerűen annak kell lennie, meg bláá, egy csomó ilyen nyálas hú *nekem csak az kell, semmi másban nem vagyok hajlandó oltár elé állni* fülbefogós-dúdolós-toporzékolós stílusban). 

meglátás.

komment

süti beállítások módosítása