Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

a hangulatmeghatározó: injekciókúra

2009.10.08. 22:26 Ooorsi

 Ma rengeteg dolgom volt, tekintettel arra, hogy a holnapi nap az utolsó a közeljövőben, amit a csodás munkahelyemen tölthetek, szóval két hétre előre el van intézve minden, ami csak az eszembejutott, a munkarendhirdetést kivéve, de hát csak megoldották valahogy előttem is, na meg szorri, de nehogy már egy 8 fős társaságból ne hiányozhasson valaki...

Ma beugrottam egy patikába kiváltani a véralvadásgátló injekciókúrámat, és közölte a patikuslány, hogy 3 doboz (30 szúrásnyi) van felírva, de neki csak két doboz van..Mondom áááálljunk csak meg. 3 doboz?? de nekem a doki csak 10 injekcióróól beszéééélt hóóóóóóó, hééékáááás! -Hát, ezen 3 doboz szerepel. Mondom az nem létezik, különben is, hol van az rajta, hogy 3..(megmutatta), nem kicsit paráztam be (mondjuk az internetet feltüntetetett ár 10 ropi egy csomagra.. gyors kalkuláció: 30 ropi zsebből ki hopppsz!), hát mondom konzultálnom kell a dokimmal. Kicsit hőbörögtem magamban, aztán betértem egy másik patikába, megkérdeztem, hogy valóban 3doboz-e, annyi. na mondom, és mennyi? jah 1300Ft. öh, akkor kérem mégis... aztán tök aranyos volt a néni, kérdezgetett, hogy műtétem lesz-e, meg milyen, de nem volt tolakodó, aztán kérdezte, hogy félek-e az injekciótól, mondom ez hagyján, de gerincbe kapom az érzéstelenítést.. itt megdermedt, a toll kb kiesett a kezéből, és ezt gondolta (szerintem): a kurva életbe, mekkora szííííííívás, de jó, hogy nem velem történik, fú, az kurrrvára fáááj. Majd ezt mondta: úgy hallottam, az nem valami kellemes. :D tök aranyos volt.

Aztán az intersparban lófráltam és véletlenül láttam natúr gyümölcskosárkákat, és úgyis valami pudingosra vágytam, mondom: hát legyen, beszereztem egy zacsi kosárkát, egy pudingport meg zselatint, itthon volt barack, szépen megcsináltam, és Dubinál annyira sikere volt, hogy azt mondta, ezentúl, ha kedveskedni szeretnék neki, ilyet csináljak :) Azt hiszem én sütis leszek, nem főzős inkább.

Este rendeltünk kaját, klassz volt, beszéltem a Vikivel, szombaton tollasverseny, párban, Petra is jön drukkolni :) Aztán egy kis glamour napos vásárlás, 5re megyünk a Tiszti klubba, reméljük ez lesz a tuti befutó, mert niiiincs több ötletünk helyszínre. Este jönnek a Dani barátai bulizni (vesztegzár,kerítésugrás jöhet?? Nanááá:D).

A kívánságlistámról még semmit sem kaptam meg, viszont a 2. számú elméleti kívánságlista bővült azzal, hogy részt venni a GUMBALL-on :D zsíííír :)

Na már kb órák óta írom ezt, szóval nem megy ez ma, zárom soraim, mert elálmosodtam és félek, hogy a fejem ráesik a billentyűzetre és akkorgélsmrdhkáeérmhjerkhgtkl8gt6rokg6tr5g7ok6r5okftroijrfiodjngdemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

komment

süti beállítások módosítása