Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

Az orvosi bürokrácia

2009.09.29. 22:28 Ooorsi

 Kezdjük azzal, hogy valaki, aki tudott volna nekem segíteni, hogy a lent látható totúrán ne menjek keresztül, ezt valami számomra érthetetlen okból visszautasította, amikor tudom, hogy másnak is segített, holott én úgy gondolom elég sok szivességet tettem, és kedves voltam vele, de úgy látszik megint leszűrhető a tanulság, hogy az ember csak magára számíthat. Köszi.

Szóval a korábban említett műtéthez kell egy beutaló és pár rutinvizsgálat, mint pl vérvétel/labor és EKG. A múlt héten egyszerűen nem volt időm elmenni a háziorvosomhoz, így ma kerítettem rá sort. Hát, természetesen szabadságon van, így ki kellett várnom a helyettesítő dokit, akinél éppen ott volt a menye és az unokája, így nyilván ültünk fél órát, mire befejezték a vizsgálatot(nem tudom kit vizsgált) és kibájcsevegték magukat. De aztán beindult, mint az állat, egy beteg 1 perc, aztán pikk-pakk sorra kerültem. 10 másodpercem volt eldarálni, hogy mijáratban, erre közölte, hogy ő csak a laborra tud beutalót adni, oda időpontot kell kérni, aztááán ha megvan az eredmény menjek vissza a háziorvosomhoz, aki addigra már nem lesz szabadságon, és akkor majd megnézi a leletem, és akkor meg EKG-zik, és ad beutalót is, majd ezzel mehetek a Mihók doktorhoz, vagy hogy hívják. 

Nehézségek:

csüt-péntek Pesten leszek suliba, tehát ha szerzek holnap hajnalban (fél 7, személyesen) időpontot, akkor csak csüt vagy péntek reggel 8ig kell, hogy lecsapoljanak, különben szívás

ha ez nincs meg, szívás, mert a háziorvosomhoz csak kedden tudok menni, közvetlenül a Mihók előtt, akihez 6ra megyek. Addigra meg kell lenni a leletnek, és nem tudom mennyibe tellik egy EGK, de villámgyorsan kell lebringáznom a hegyről és/vagy időpontot kérni, ha lehet

Ha Mihók pénzt kér a lelet ellenőrzésért az szívás, mert bármily kedves volt és bárhogyan is bevállaltam a magándokit..nincsen 9000 Ft-om 5 percért.. tulajdonképpen egy huncut vasunk sincs.

Apropó, tönkrement a verdánk is. És -kihinné?- utálom a melót.

1 komment

süti beállítások módosítása