Szerintem:

  • ódrej: figy., kivárom :D :D :D próbálok aktívabb lenni ezentúl :D becsszóóóó :) (2010.08.23. 22:57) azoknak, akik megérdemlik :)
  • Ismeretlen_124192: feltettem:P (2010.08.23. 16:59)
  • Ismeretlen_124192: pfujj:D:D:D (2010.08.23. 13:37) Az olasz fagyiról és vendéglátóegységekről
  • Ismeretlen_154251: Te, amikor megműtöttek, minden nap reggel 8tól addig néztem amíg a Dani haza nem jött a melóból (k... (2010.08.23. 12:58)
  • Ismeretlen_154251: Örülök, ha tetszik :) (2010.08.22. 22:32)

Levél Ooorsinak

bohocmusor*kukac*gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Soha ne csiklandozz egy alvó sárkányt!

V.E.D.

2009.09.13. 21:30 Ooorsi

Ma nagyon érzem a VED-et (vasárnap esti depresszió), nem találom a helyem, mondjuk ez úgy globálisan igaz. Azon töröm a fejem, hogy mivel üthetném el az időt, akár ma, akár az elkövetkezendő években, mert bármennyi tervem is volt, az olasztanulás kiesett, mint anyagi mint olyan okokból, hogy nem indult számomra látogatható időpontban óra. A torna már a múlt héten elmaradt, mondjuk több okból: voltak nálam Pöci meg O., jó volt, boroztunk, persze Pöci nem :), de Dani nagyon beteg lett, így a nosztalgiázásnak és élménybeszámolásnak az ügyelet vetett végett, ahol kb nem csináltak vele semmit, nem segítettek, szóval Fuck, ajánlom, hogy ilyen ne legyen, ha a gyerekem lesz beteg. Voltam Ibolyánál is, vittem neki fekete ruhákat, voltam anyáéknál, Apát megműtötték, minden okés, holnap haza is jön, Panni apukájának a temetésén is voltunk. nagyon elgondolkodtató volt, de úgy érzem (ha nem is a legszerencsésebb társasági rendezvény) az volt a helyes, hogy elmentünk. A munkám már gyakorlatilag beteggé tesz, mentálisan és fizikailag is. A múlt héten rám szólt a főnököm, hogy túl hangosan tüsszögök. De nincs semmi, ahova mehetnék. Úgy érzem Petra ezzel a vállalkozásos dologgal szemben most kicsit kihült, ami rossz, mert én úgy gondoltam, hogy mi mindig spanoltuk egymást, és ez most kicsit ilyen cserbenhagyásos. Az esküvőszervezés is áll, bár találtam egy jó tervet (cím szerzés), terveztem egy meíghívót is, a magam kis 4 éves gyerek szintű kézügyességével, de a Dani elvetette mert szerinte "túl vicces", és ez "nem illik", de még megpuhítom. A lényeg, hogy túl sok idő van még bármit is csinálni. A suli is olyan távolinak tűnik még. A gyerekvállalás meg nagyon-nagyon távolinak. Pedig olyan jó lenne. Próbálkozok, hogy valami kreatív hobbit találjak, az már biztos, hogy karácsonykor fogok gyártani egy csomó handmade hógömböt, mondjuk Miki ajándéknak, vagy ilyes, de igazából még nem találtam semmit, ami lekötne. Majd foltvarrással csinálok a női rokonoknak edényfogó kesztyűt, úgy se tudom mennyi pénzünk lesz akkor, főleg mert az egyik tv bemondta az unalmast. 

Egy szó mint száz: nem vagyok túl motivált, és ez mérhetetlenül zavar.

1 komment

süti beállítások módosítása